خودرو

نگاهی اجمالی به طراحی میتسوبیشی ۴۰۰۰GT جایگزین ورژن ۳۰۰۰GT

نگاهی اجمالی به طراحی میتسوبیشی 4000GT جایگزین ورژن 3000GT
نوشته شده توسط Reza

اگر خط تولید میتسوبیشی را زیر و رو کنید متوجه کم و کاستی ای در این برند می شوید که این کاستی عدم وجود یک ماشین اسپرت خوب است. میتسوبیشی ۳۰۰۰GT یک اتومبیل اسپرت ژاپنی که در ابتدای دهه ۹۰ از روی فراری با قدرت بیشتر و اجزای پیشرفته برای آن زمان ساخته شده بود ولی با گذشت زمان پیشرفت کافی نکرد.خودروسازان ژاپنی شروع به ساخت اتومبیل های جدید اسپورت مانند ahem ، Supra کردند و امروزه که ۳۰۰۰GT در دنیای تکنولوژی جایگاهی نداشت آن خودرو را با تغییراتی به عنوان ۴۰۰۰GT رندر معرفی کردند.

تفاوت زیاد بین ورژن اصلی و رندر توسط خودروسازان ژاپنی ، دور شدن از طراحی سطوح صاف که ماشین های اسپرت دهه ۹۰ با آن تکنیک ساخته می شدند.سطوح ۴۰۰۰GT دارای طراحی با چین های سخت، تیز و قوس های برجسته است که این کار ظاهر خودرو ۴۰۰۰GT را خشن و هجومی کرده است.

یکی دیگر از تغییرات عمده، شکل جلو و عقب خودرو است. ۳۰۰۰GT دارای طول های مساوی در بدنه بود اما در طراحی ۴۰۰۰GT عقب را کوتاه تر کرده و به جلوی آن افزوده که باعث شده خودرو ظاهر اسپرت تری داشته باشد.

نگاهی اجمالی به طراحی میتسوبیشی 4000GT جایگزین ورژن 3000GT ماشین اسپرت خودروسازان ژاپنی

۴۰۰۰GT در جلو از چراغهای بازشو استفاده کرده و با این چراغ ها می تواند تاریکی شب را مانند روز روشن کند که تفاوت زیادی با چراغ های وصل شده به سپر جلو ۳۰۰۰GT دارد.

قسمت عقب کمی متفاوت است. استفاده از عناصر جداگانه روشنایی به جای طراحی تمام عرض ۳۰۰۰GT است. چراغ ترمز با ارتفاع زیاد در زیر بال های بلند، پهن و قوس دار نصب شده که جلوه فوق العاده ای به خودرو داده است.

حتما شنیدید که میتسوبیشی فعلاً خوب عمل نمی کند ولی اتحادیه ای که رنو و نیسان هم عضو آن هستند، اواخر ماه گذشته نقشه راه جدیدی را اعلام کرد که باید به شرکتها کمک کنند تا ضمن تمرکز روی محصولات و بازار، رقابت بین خودشان را نیز کاهش دهند که این موضوع شانس زنده ماندن ۳۰۰۰GT را برای میتسوبیشی در بازار کم می کند و اراعه ۴۰۰۰GT جایگزین این خودرو، شرکت میتسوبیشی را در گردونه بازار نگه می دارد.

 

منبع: motor1

درباره نویسنده

Reza

دیدگاهتان را بنویسید