بازی Street Power Football یک تجربه جدید برای فوتبال دوستان

بازی فوتبال خیابانی یا FIFA Street یک بازی ورزشی چند نفره با قابلیت انتخاب بازی و پتانسیل گلزنی دیوانه وار برای گیمرها است. بازی Street Power Football یک سبک جدید در فوتبال خیابانی است که قصد دارد یک تجربه منحصربه‌فرد از این ورزش جذاب را ارائه کند. نبض دیجیتال در این مقاله بررسی این بازی ورزشی می پردازد.

 

تاریخ انتشار بازی فوتبال خیابانی

بازی Street Power Football در تاریخ 25 آگوست 2020 یعنی 4 شهریور 1399 منتشر شده است. این بازی برای کامپیوترهای شخصی در استیم عرضه شده و بازیکن‌ها می‌توانند از طریق این پلتفرم برای خرید و تجربه بازی اقدام کنند. همچنین افرادی که پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان دارند می‌توانند به تجربه بازی فوتبال خیابانی بپردازند. اما خبر خوب برای صاحبان کنسول سوییچ آن است که آنها هم می‌توانند این بازی جذاب را تجربه کنند. اتفاقا گیم‌پلی بازی FIFA Street با ویژگی‌های خاص کنسول سوییچ مطابقت دارد و می‌توان گفت که کنسول نینتندو، پلتفرم مناسبی برای تجربه فوتبال خیابانی 2020 خواهد بود.

نکته دیگر برای افرادی که قصد خرید بازی را دارند آن است که قیمت Street Power Football حدود 50 دلار است (یعنی 10 دلار ارزان‌تر از اکثر بازی‌های بزرگ). با این حال در ادامه این مطلب شما می‌توانید به دانلود بازی Street Power Football بپردازید.

 

گیم پلی بازی Street Power Football

مهمترین ویژگی که درباره بازی فوتبال خیابانی 2020 می‌توانیم به آن اشاره کنیم، تنوعی است که در بخش گیم‌پلی آن دیده می‌شود. این تنوع هم بیشتر مرتبط با حالت‌های متعددی است که برای بازی کردن می‌توانید انتخاب کنید. در بخش بعدی همه این حالت‌ها را به شما معرفی ‌خواهیم کرد، اما در اینجا می‌خواهیم به صورت کلی‌تر به ویژگی‌های مهم گیم‌پلی بازی بپردازیم.

در بازی FIFA Street نباید انتظار داشته باشید که نحوه کنترل بازیکن‌ها مثل بازی‌های شبیه‌ساز FIFA یا PES باشد. در اینجا همه چیز حالت فانتزی و آرکید دارد و سازنده‌ها تلاش کرده‌اند تا فقط هیجان فوتبال خیابانی را به بازیکن‌ها منتقل کنند. برای این کار از تجربیات بازیکن‌های واقعی این رشته نیز استفاده شده است. تعدادی از بهترین بازیکنان فوتبال خیابانی از جمله شان گارنیر فرانسوی به عنوان مشاور در کنار تیم تولید بوده‌اند و حتی از وجود آنها در داخل بازی هم استفاده شده است.

گیم‌پلی بازی ورزشی دارای سختی خاصی نیست، اما یادگیری تکنیک‌ها نیاز به تمرین و تکرار دارد. در ابتدا بهتر است مسابقات کلاسیک و عادی را دنبال کنید تا با نحوه کنترل و اجرای حرکات مختلف بیشتر آشنا شوید. در این حالت، به هم ریختن دفاع تیم حریف و گل زدن لذت بسیار زیادی دارد. وقتی که مهارت‌های شما در بازی کمی افزایش پیدا کرد، می‌توانید حالت‌های دیگر مثل فری‌استایل و تریک‌شات را تجربه کنید. قبل از اینکه همه این حالت‌ها را لو بدهیم، بهتر است به سراغ بخش بعدی مقاله برویم و درباره هر کدام از آنها جداگانه صحبت کنیم.

 

معرفی حالت های مختلف بازی فوتبال خیابانی

همان‌طور که گفتیم، بهترین ویژگی بازی Street Power Football وجود تنوع در حالت‌های مختلف بازی کردن است. بازی FIFA Street در مجموع شش حالت دارد که می‌توانید به انتخاب خودتان، هر کدام از آنها را تجربه کنید. این حالت‌ها عبارتند از:

 

حالت داستانی (Story Mode)

در این حالت که با نام Become King هم شناخته می‌شود، شان گارنیر به عنوان مربی، شما را راهنمایی می‌کند تا چالش‌های مختلف را پشت سر بگذارید. در این بخش می‌توانید بازی کردن در زمین‌های متفاوت در نقاط مختلف جهان را تجربه کنید. در نهایت اگر بتوانید از تمام چالش‌ها سربلند بیرون بیایید، به عنوان «پادشاه خیابان‌ها» شناخته می‌شوید.

 

فری‌استایل (Freestyle Mode)

این بخش را می‌توان با بازی ورزشی Guitar Hero مقایسه کرد! در حالی که یک موسیقی در پس‌زمینه پخش می‌شود، شما باید به طور هماهنگ با ریتم، حرکات نمایشی با توپ انجام دهید. در حالت فری‌استایل، زمان‌بندی دقیق و همچنین اجرای درست حرکت از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

تریک‌شات (Trickshot)

در این حالت باید در زمان تعیین شده، بالاترین امتیاز ممکن در یک زمین مسابقه را به دست آورید. در این بخش هم باید سرعت عمل خوبی داشته باشید.

مسابقه استریت پاور (Street Power Match)

رایج‌ترین حالت در بازی فوتبال خیابانی Street Power Match نام دارد. در این بخش شما در مقابل یک تیم قرار می‌گیرید و باید مثل مسابقات عادی فوتبال، آنها را شکست دهید. این حالت به صورت یک در مقابل یک، دو در مقابل دو و همچنین سه در مقابل سه قابل انجام است. با انجام حرکات تکنیکی، یک نوار برای بازیکن شما پر می‌شود و سپس می‌توانید از شوت‌های قدرتی استفاده کنید.

 

لایی زدن (Panna)

فقط بازیکن‌های حرفه‌ای می‌توانند در این بخش عملکرد خوبی داشته باشند. در حالت Panna هدف اصلی لایی زدن به بازیکنان مقابل است. هر گل فقط یک امتیاز دارد، در حالی که هر لایی دو امتیاز برای شما منظور می‌کند.

 

حالت حذف کردن (Elimination Mode)

این حالت به صورت چندنفره آفلاین انجام می‌شود. شما با هر بار گل زدن می‌توانید یکی از بازیکنان حریف را حذف کنید. اما گل‌ها تنها زمانی قابل قبول هستند که از منطقه سفید به ثمر برسند. برای گل زدن هم تنها 10 ثانیه زمان دارید.

 

سیستم مورد نیاز بازی Street Power Football

گرافیک بازی Street Power Football چندان پر جزئیات نیست و به صورت کارتونی یا سل‌شید طراحی شده است. اما گاهی گرافیک‌های کارتونی هم اگر بهینه نباشند، حجم پردازشی زیادی را روی دوش سیستم می‌گذارند. خوشبختانه بازی فوتبال خیابانی اینطور نیست و با یک کامپیوتر رده متوسط نیز می‌توانید به راحتی آن را اجرا کنید. در ادامه مشخصات سیستم مورد نیاز این بازی را مشاهده می‌کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی:

 

سیستم پیشنهادی برای اجرای بهتر بازی:

منبع: plaza

خروج از نسخه موبایل