تریلر جدیدی از گیم پلی Crimson Desert پیش از انتشار بازی

تریلر جدیدی از گیم پلی Crimson Desert شب گذشته در مراسم The Game Awards ، در یکی از ویترین های بازی هایی که قرار است در سالهای آینده منتشر شود، به نمایش گذاشته شد.  این تریلر داستان احتمالی و جنبه های اکشن و ماجراجویی این بازی را که قرار است در زمستان 2021 برای رایانه های شخصی و کنسول ها منتشر شود را ارائه می دهد.

در ادامه با نبض دیجیتال همراه شوید.

 

پرل ابیس بیشتر با بازی Black Desert Online شناخته می شود. بازی پرطرفدار Black Desert بیش از 40 میلیون گیمر در سیستم عامل های PC ، کنسول و تلفن همراه را با خود همراه کرده است و بیش از 2 میلیارد دلار درآمد کسب کرده است. به نظر می رسد که بازی Desert Crimson قرار است همان نمونه داستان و سبک را با تغییراتی شگرف ارائه دهد.

در تریلر گیم پلی Crimson Desert قهرمان اصلی بازی “مکدوف” مزدوری است که برای پس گرفتن سرزمین مردمانش از دست دشمنان می جنگد. این تریلر ، فیلم ویدئویی مکدوف را که در حال گفتگو با اعضای گروه مزدورانش است را نشان می دهد. در اواسط تریلر ، بازیکنان می توانند نبردهای مکدوف با برخی از دشمنانش را ببینند.

 

Crimson Desert بر خلاف Black Desert ، شامل یک کمپین تک نفره و همچنین ساختار سنتی MMORPG خواهد بود. Crimson Desert اولین بازی تک نفره موجود نیست اما این بازی توانسته یک محتوای داستانی تک نفره را با عناصر چند نفره آنلاین ترکیب کند.

تاریخ اکران رسمی Crimson Desert مشخص نشده است و خبرها حاکی از احتمال اکران این بازی در زمستان سال آینده خواهد بود. Pearl Abyss قصد دارد که در آینده اطلاعات بیشتری را در مورد این بازی ارائه دهد تا بازیکنان جدید از روند کار این بازی و همچنین تاریخ انتشار آن با خبر شوند.

بیشتر بخوانید:

 

منبع: screenrant

خروج از نسخه موبایل