شارژر بی سیم مغناطیسی آیفون 12 پیش از رویداد اپل رونمایی شد.

تنها ساعاتی از رویداد پر سر و صدای آیفون 12 اپل فاصله داریم اما به نظر می رسد جریان اخبار و شایعات بی پایان است. آخرین جزئیات توسط سازنده لوازم جانبی ژاپنی MPOW به اشتراک گذاشته شده است که حاکی از یک شارژر بی سیم مغناطیسی آیفون 12 می باشد.

در ادامه با ما در نبض دیجیتال همراه باشید.

شایعات حاکی از آن است که آیفون 12 با پشتیبانی از ویژگی شارژ مغناطیسی که مدت هاست شایعه بوده، وارد خواهد شد. سازنده لوازم جانبی با انتشار بیانیه مطبوعاتی رسمی این شارژر بی سیم مغناطیسی را اعلام کرده است.

در اعلامیه مطبوعاتی ذکر شده است، این محصول یک شارژر بی سیم سازگار با مکانیزم جدید شارژ بی سیم است که در آیفون جدید نصب شده است.

MPOW در مورد اجزای داخلی صحبت می کند و همچنین نحوه کارکرد شارژر بی سیم مغناطیسی آیفون 12 را توضیح می دهد. در اطراف سیم پیچ شارژ یک آهنربا به شکل حلقه به طور ویژه پردازش شده وجود دارد که میتوان آنرا در آیفون 12 مشاهده نمود.

با این کار می توانید شارژر بی سیم را به راحتی پشت گوشی آیفون خود بچسبانید بدون اینکه نگران موقعیت یا قرارگیری آن روی پد شارژ باشید.

اپل به دنبال حل یکی از بزرگترین مزایای شارژ بی سیم با این مکانیزم مغناطیسی می باشد که قرار است در رویداد اپل رونمایی شود.

MPOW (یکی از مطبوعات ژاپنی) می گوید: آیفون جدید در هنگام شارژ با شارژر بی سیم کاملاً در تماس نزدیک است و مشکلی را که [هنگام] تغییر ترمینال و شارژر هنگام شارژ شدن اتفاق می افتد و شارژ آن متوقف می شود، برطرف کرده است.

این شرکت همچنین اظهار داشت که این محصول برای استفاده در آیفون های جدید در نظر گرفته شده است، ممکن است در صورت استفاده با سایر تلفن های هوشمند شارژ نشود.

این تولید می تواند انقلابی در شارژ بی سیم باشد و تجربه شارژ بی سیم راحت تر و ایمنی را به کاربران ارائه دهد.

اگر اپل امشب این فناوری شارژ بی سیم مغناطیسی را با سری آیفون 12 آغاز کرد، در اواخر سال جاری می توانید این لوازم جانبی را از MPOW خریداری کنید.


منبع: beebom

خروج از نسخه موبایل