گوگل به دلیل ناآرامی های اجتماعی ایالات متحده ، انتشار نسخه بتا اندروید 11 را به تعویق انداخت

گوگل انتشار نسخه بتا سیستم عامل اندروید 11 را به تعویق انداخت. به نظر این شرکت بزرگ، الان زمان مناسبی برای پیشبرد این رویداد مجازی نیست.

جدیدترین نسخه بتا اندروید قرار بود در تاریخ 23 الی 25 اردیبهشت در کنفرانس I/O گوگل رونمایی شود اما به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 لغو شد.
سپس این رونمایی به تاریخ 14 خرداد و با نام Android 11: The Beta Launch Show موکول شد.

گوگل اعلام کرد این کنفرانس شامل بخش پرسش و پاسخ بوده و هر کسی می تواند سؤالات خود را در این کنفرانس بپرسد.

دارندگان و توسعه دهندگان تلفن های همراه اندروید منتظر ویژگی های جدیدی بودند که با بروزرسانی اصلی به آن دسترسی پیدا می کنند.

این بروزرسانی احتمالاً شامل Scoped Storage نیز می شود که دسترسی برنامه ها به بقیه دستگاه ها را برای بهبود امنیت و مدیریت ذخیره سازی ، محدود می کند. و همچنین gesture جدید ، با نام رمزگذاری شده کلمبوس ، که ممکن است با دوبار ضربه زدن به پشت یک تلفن گوگل پیکسل شروع به کار کند.

با این حال ، طبق گزارش رسمی توسعه دهندگان اندروید در توییتر ، انتظار جهت اطلاع از مشخصات نسخه بتا اندروید 11 همانند زمان انتشار آن نیز به زمان دیگری موکول خواهد شد.

دلیل تعویق این پروژه به طور خاص ذکر نشده است اما واضح است که گوگل در پاسخ به مرگ جورج فلوید که در درگیری با پلیس شهر میناپولیس کشته شد و ناآرامی های اجتماعی که آمریکا را احاطه کرده است ، دست به این اقدام زده است.

زمان قطعی انتشار نسخه بتا عمومی اندروید 11 توسط گوگل هنوز نا معلوم است، اگرچه گوگل گفته که انتشار نهایی سیستم عامل تلفن های همراه احتمالا در سه ماهه سوم سال صورت خواهد گرفت.

مرگ جورج فلوید باعث اعتراض در سراسر ایالات متحده ، از جمله میناپولیس محل رخداد این حادثه شده است.

هواپیمای بدون سرنشین با نام Predator که توسط ارتش آمریكا در افغانستان و عراق برای مأموریت های نظارتی و جنگی استفاده شده ، در حال پرواز بر فراز این شهر در زمان این رخداد بوده.
سخنگوی محافظت از گمرک و مرز گفت : “سیستم هواپیمای بدون سرنشین به درخواست شرکای اجرای قانون فدرال در میناپولیس در حال آماده سازی فیلم زنده این رخداد جهت کمک به آگاهی مردم هستند.”

 

منبع : digitaltrends

خروج از نسخه موبایل