اکنون پخش زنده یوتیوب را با کیفیت HDR مشاهده کنید!

یوتیوب همچنان به معرفی ویژگی های جدید برای کاربران خود ادامه می دهد. این پلتفرم یکی از پر کاربردترین برنامه ها برای تماشای فیلم ها شده است و مردم در یوتیوب تجارت خود را انجام می دهند. در سال 2016، یوتیوب پشتیبانی از HDR را فقط برای محتوای از پیش ضبط شده ارائه داد و بعداً، این شرکت استریم ویدیو یا پخش زنده را به ارمغان آورد و سرانجام، اکنون می توانید پخش های زنده یوتیوب را در HDR تماشا کنید. در ادامه با نبض دیجیتال همراه باشید.

HDR دامنه وسیع تری را برای محتوای شما ارائه می دهد و به صفحه هایی که از این ویژگی پشتیبانی می کنند اجازه می دهد سایه های تیره و هایلایت های روشن تری به نمایش بگذارند. اگر شما یک یوتیوبر هستید و می خواهید به صورت زنده در HDR فعالیت داشته باشید، باید این مراحل را دنبال کنید.

اکنون پخش زنده یوتیوب را با کیفیت HDR مشاهده کنید!

از طرف دیگر، بینندگان نیز به دستگاه های سازگار برای تماشای پخش زنده بصورت HDR نیاز دارند. در اینجا دستگاه هایی که از HDR پشتیبانی می کنند آورده شده است.

اپلیکیشن یوتیوب برای تلویزیون های HDR.
دستگاههای Chromecast Ultra متصل به تلویزیونهای HDR.
دستگاه های تلفن همراه مبتنی بر Android با صفحه نمایش HDR.
رایانه های شخصی Windows و Mac با پشتیبانی از گرافیک HDR و نمایشگر HDR. اگر بینندگان در تنظیمات رایانه خود HDR را فعال کرده باشند، پخش زنده شما را با کیفیت HDR مشاهده خواهند کرد.

متأسفانه، اگر دستگاه شما از HDR پشتیبانی نکند، نمی توانید آن را به صورت HDR تماشا کنید، و آن را بصورت SDR دریافت خواهید کرد.

برای اطلاعات بیشتر لطفاً به قسمت راهنمای یوتیوب مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

خروج از نسخه موبایل