بهترین ماسک ال ای دی فن دار / ماسک 4 لایه تصفیه کننده هوا

همانطور که همه ما آگاه هستیم ، زدن ماسک صورت در فضای عمومی به شدت توصیه می شود و حتی در برخی مناطق اجباری است. بنابراین ممکن است زمان تغییرات فرا رسیده باشد. ماسک فن دار ال ای دی الکتریکی فن دار نهایت محافظت 4 لایه را برای شما به ارمغان می آورد که باعث جلوگیری از ذرات مضر ، میکروب ها و مواد شیمیایی می شود و شما را در خارج از خانه حفظ می کند.

در ادامه با نبض دیجیتال همراه باشید.

این ماسک با یک سیستم فیلتراسیون منحصر به فرد ساخته شده است که هوای اطراف شما را به گردش در آورده تا به شما کمک کند هوای تازه را تنفس کنید و تا 99.979٪ از آلودگی های مختلف را فیلتر کنید.

نحوه ساخت ماسک ال ای دی فن دار

لایه اول شامل یک شبکه ضد باکتری با دوام است که ناخالصی ها و باکتری ها را جذب می کند. یک فیلتر کربن فعال بوی نامطبوع منتشر شده در هوا را استریل و جذب می کند.

سپس یک فیلتر HEPA ، دود و گرد و غبار را به دام می اندازد و لایه نهایی با آزاد سازی یونهای اکسیژن منفی از رشد باکتری محافظت می کند.

این ماسک الکتریکی مناسب برای محافظت در برابر میکروب ها ، آلودگی هوا ، بخارهای شدید ، بوها و موارد دیگر ضد گرد و غبار است. چه برای تهیه مایحتاج ضروری ، چه گشت و گذار در خیابان های شلوغ شهر و یا به یک فروشگاه مواد غذایی سفر می کنید ، این ماسک به محافظت شما کمک می کند.

این ماسک ال ای دی فن دار قابل تنظیم از انواع سیلیکون و ABS درجه پزشکی ساخته شده است ، و پوشش آن برای انواع مختلف صورت مناسب است که همراه با یک موتور فن 2 سرعته برای تهویه و یک فیلتر KN95 ارائه می شود.

یک باتری 1000 میلی آمپر یکپارچه در هر بار استفاده تا 2 ساعت دوام می آورد و همراه با یک کابل USB برای شارژ مجدد است. همچنین دارای نرخ نویز زیر 40 دسی بل است.

قیمت

در حالی که اسک فن دار ال ای دی الکتریکی به طور معمول 139 دلار قیمت دارد ، اکنون می توانید فقط با 49.99 دلار خریداری کنید. با این ماسک قدرتمند نگرانی های خود را برطرف کنید.

منبع  »  newatlas

بیشتر بخوانید:

 

خروج از نسخه موبایل