فناوری

دستگاه تصفیه هوا Pro Breeze تا 99.97٪ گرد و غبار و باکتری ها را به دام می اندازد

اگر به دنبال راه حلی برای کیفیت بهتر هوا در منزل هستید اما تمایلی به صرف صدها دلار برای دستیابی به آن ندارید، این دستگاه تصفیه کننده هوا 5 در 1، ساخته شده توسط Pro Breeze ، مطمئنا همان چیزی است که شما نیاز دارید. این دستگاه با کیفیت با فیلتر True HEPA و مولد یون منفی همراه است و باعث می شود منزل شما از مواد حساسیت زا و گرد و غبار حفاظت شود. در ادامه با نبض دیجیتال همراه باشید.

یک راه حل عالی برای فیلتر کردن ناخالصی ها در داخل منزل، این دستگاه تصفیه هوای پرفروش است که از پنج طریق باعث می شود تا افراد حساس نسبت به ذرات معلق در هوا، احساس راحتی و آرامش داشته باشند. علاوه بر فیلتر HEPA و ژنراتور یونی، این دستگاه ابتکاری دارای یک پیش فیلتر، یک فیلتر کربن فعال و یک فیلتر کاتالیزور سرد است که این موارد طوری کار می کنند تا هوای اطراف شما تمیزتر شود.

همچنین با کارکرد مولد یون منفی به طور مستقل، قادر خواهید بود آن را به دلخواه روشن و خاموش کرده و آلاینده های موجود در هوا را خنثی کنید.

تصفیه کننده هوا Pro Breeze تا 99.97٪ گرد و غبار و باکتری ها را به دام می اندازد
تصفیه کننده هوا Pro Breeze تا 99.97٪ گرد و غبار و باکتری ها را به دام می اندازد

دستگاه تصفیه هوا Pro Breeze با امتیاز 4.5 / 5 ستاره در آمازون، شما را از شر موی حیوانات خانگی، گرده گل ها، بوی نامطبوع منزل، گرد و غبار و 99.97٪ ذرات 0.3 میکرونی و بسیاری موارد دیگر خلاص خواهد کرد. با حداقل میزان نویز 29-61 دسی بل و قدرت تصفیه به مساحت 46 متر مربع، قادر خواهید بود آن را در اتاق ها با اندازه های مختلف قرار داده و در تمام ساعات روشن نگه دارید. با تایمر روشن و خاموش خودکار نیز می توانید این تصفیه کننده را در 1، 2 یا 4 ساعت برنامه ریزی کنید. این محصول حتی شامل یک حالت شبانه است که خواب آرام و بدون مزاحمت را در طول شب برایتان تضمین می کند.

دستگاه تصفیه هوا 5 در 1 با فیلتر HEPA و ژنراتور یونی منفی، 149 دلار قیمت دارد اما امروز می توانید تنها با قیمت 109 دلار آن را خریداری کنید. در این صورت با صرفه جویی بیش از 25٪ به هوای پاک در منزل دست خواهید یافت.

منبع  »  NewAtlas

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا