تلفن هوشمند

رونمایی رسمی ریلمی از تلفن هوشمند Realme C17

ریلمی تأیید کرده است که جدیدترین و اقتصادی ترین تلفن هوشمند Realme C17 خود را اولین بار در جهان در 21 سپتامبر رونمایی می کند.

تا کنون چندین اخبار در مورد این تلفن هوشمند به بیرون درز کرده است که به ما ایده ای درست در مورد مشخصات و ویژگی های آن می دهد.

در ادامه با ما در نبض دیجیتال همراه باشید.

گفته می شود این گوشی دارای نرخ تازه سازی 90 هرتز است که اولین بار در سری Realme C خواهد بود. این تلفن همچنین ممکن است با یک باتری 5000 میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع 18 وات همراه باشد. ریلمی در تاریخ گفته شده در بنگلادش معرفی می شود.

رونمایی رسمی ریلمی از تلفن هوشمند Realme C17
تلفن هوشمند Realme C17 در دو رنگ سبز لاکی و آبی سرمه ای

جزئیات بارز تایید شده

این شرکت تأیید کرده است که Realme C17 اولین حضور جهانی خود را در 21 سپتامبر انجام خواهد داد. این شرکت یک رویداد مجازی را در ساعت 12:00 در بنگلادش برگزار می کند.

این رویداد به صورت مستقیم در صفحه رسمی شرکت و شبکه های مجازی پخش خواهد شد. این شرکت همچنین برخی از ویژگی های تلفن هوشمند Realme C17 از جمله سرعت تازه سازی 90 هرتز همراه با “عملکرد قدرتمند و طراحی شیک” را بیان نموده است.

مشخصات و ویژگی های درز شده

طبق اطلاعات فاش شده قبلی، Realme C17 با تنظیم دوربین چهارگانه در پنل پشتی همراه با حسگر اثر انگشت فیزیکی عرضه می شود. در پانل جلو تلفن با دو گزینه رنگی از جمله سبز لاکی و آبی سرمه ای همراه خواهد بود.

تلفن هوشمند Realme C17 ممکن است از صفحه نمایش 6.5 اینچی HD (1600*720 پیکسل) بهره ببرد. این صفحه نمایش با نسبت صفحه نمایش به بدنه 90 درصد و روشنایی 600 کاتدلا بر متر مربع ارائه می شود.

مهمترین نکته در تلفن هوشمند ریلمی نرخ تازه سازی 90 هرتز است. این گوشی ممکن است از پردازنده Qualcomm Snapdragon 460 همراه با حداکثر 6 گیگابایت رم و حداکثر 128 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار باشد.

از نظر اپتیکی، این تلفن ممکن است با تنظیم دوربین چهارگانه با ترکیبی از لنز اصلی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.8، لنز زاویه دید فوق العاده 8 مگاپیکسلی با 119 درجه FoV، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی با فاصله کانونی 4 سانتی متر ارائه شود.

لنز دوربین ریلمی در جلو از دوربین سلفی 8 مگا پیکسلی بهره می برد. این گوشی باید بر روی سیستم عامل Android 10  و بالاتر اجرا می شود. شارژ خود را از باتری 5000 میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع 18 وات تامین می نماید.

در صورت هرگونه اخبار جدید در این زمینه ما آنرا با شما به اشتراک میگزاریم.


منبع: mysmartprice

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا