فناوری

معرفی مدل های جدید پروژکتور PicoPix شرکت فیلیپس

سال گذشته ، فیلیپس پروجکشن به Indiegogo رفت تا با خریداران بالقوه در مورد ساخت یک پروژکتور جمع و جور به نام PicoPix Max گفتگو کند. اکنون این شرکت دو مدل دیگر را به این مجموعه اضافه کرده است.

در ادامه با نبض دیجیتال همراه باشید.

فیلیپس می گوید که موارد اضافه شده از یک رابط کاربری تازه بهره می برند ، اجرای یک الگوریتم ویژه باعث می شود که صدای فن 20 درصد کاهش یابد و سرعت بهینه شود و متخصصان سینما و مهندسان آکوستیک تصویر و صدا را به خوبی تنظیم کرده اند.

کوچکترین و سبک ترین مدلهای جدید از فناوری نمایش DLP با منبع نور OSRAM LED برخوردار است. گزارش شده است که بیش از 20،000 ساعت دوام دارد و می تواند تا 80 اینچ مورب در ابعاد 16: 9 از فاصله 60 اینچ (200 سانتی متر) از دیوار فاصله داشته باشد ، هرچند وضوح تصویر   854 در 480 پیکسل و نسبت کنتراست 600: 1 را ارائه می دهد. بنابراین قرار نیست با جدیدترین پروژکتورهای لیزری اپسون ، سامسونگ یا سونی تکمیل شود ، اما مطمئناً نمی توان چنین مدل های قدرتمندی را حتی نسبتاً ارزان در نظر گرفت و هزینه آنها بسیار بیشتر از این مدل PicoPix است.

فیلیپس با مدل های جدید پروژکتور PicoPix علاقه مندان هدف قرار داده است
فیلیپس با مدل های جدید پروژکتور PicoPix علاقه مندان هدف قرار داده است

باتری 12000 میلی آمپری برای حداکثر سه ساعت استفاده در هر بار شارژ مناسب است، دو بلندگوی 3 W با پردازش صدای دیجیتال یکپارچه وجود دارد. این مدل در ماه جاری با قیمت 299 دلار به فروش می رسد.

PicoPix Max One نسبت به Micro 2 کمی ضعیف تر است ، اما توانایی بسیار بالاتری نیز دارد. وضوح تصویر در این مدل DLP 5.29 5. 5.35 1. 1.85 اینچ (134 13 136، 47 میلی متر) ، 1.87 پوند (850 گرم) DLP مانند برادر بزرگ خود Full HD است و از چراغ LED چهار کاناله RGB سود می برد.

فیلیپس با مدل های جدید پروژکتور PicoPix علاقه مندان هدف قرار داده است
فیلیپس با مدل های جدید پروژکتور PicoPix علاقه مندان هدف قرار داده است

از فوکوس الکتریکی ، بزرگنمایی دیجیتال ، کلید خودکار و تصحیح چهار گوشه برخوردار است ، روی سیستم عامل لینوکس کار می کند ، دارای کلیدهای کنترل لمسی در پشت ، بلندگوهای داخلی 4 وات است و باتری 16.500 میلی آمپری آن باید بین 5 ساعت دوام داشته باشد.

پورت USB-C می تواند ویدئو ، داده و صدا را منتقل کند و HDMI با CEC و ARC وجود دارد ، به علاوه جک خروجی صدا نیز وجود دارد. فروش Max One نیز در این ماه با قیمت 529 دلار آغاز می شود.

منبع  »  newatlas

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا