خودرومعرفی و بررسی

نگاهی اجمالی به طراحی میتسوبیشی 4000GT جایگزین ورژن 3000GT

اگر خط تولید میتسوبیشی را زیر و رو کنید متوجه کم و کاستی ای در این برند می شوید که این کاستی عدم وجود یک ماشین اسپرت خوب است. میتسوبیشی 3000GT یک اتومبیل اسپرت ژاپنی که در ابتدای دهه 90 از روی فراری با قدرت بیشتر و اجزای پیشرفته برای آن زمان ساخته شده بود ولی با گذشت زمان پیشرفت کافی نکرد.خودروسازان ژاپنی شروع به ساخت اتومبیل های جدید اسپورت مانند ahem ، Supra کردند و امروزه که 3000GT در دنیای تکنولوژی جایگاهی نداشت آن خودرو را با تغییراتی به عنوان 4000GT رندر معرفی کردند.

تفاوت زیاد بین ورژن اصلی و رندر توسط خودروسازان ژاپنی ، دور شدن از طراحی سطوح صاف که ماشین های اسپرت دهه 90 با آن تکنیک ساخته می شدند.سطوح 4000GT دارای طراحی با چین های سخت، تیز و قوس های برجسته است که این کار ظاهر خودرو 4000GT را خشن و هجومی کرده است.

یکی دیگر از تغییرات عمده، شکل جلو و عقب خودرو است. 3000GT دارای طول های مساوی در بدنه بود اما در طراحی 4000GT عقب را کوتاه تر کرده و به جلوی آن افزوده که باعث شده خودرو ظاهر اسپرت تری داشته باشد.

نگاهی اجمالی به طراحی میتسوبیشی 4000GT جایگزین ورژن 3000GT ماشین اسپرت خودروسازان ژاپنی

4000GT در جلو از چراغهای بازشو استفاده کرده و با این چراغ ها می تواند تاریکی شب را مانند روز روشن کند که تفاوت زیادی با چراغ های وصل شده به سپر جلو 3000GT دارد.

قسمت عقب کمی متفاوت است. استفاده از عناصر جداگانه روشنایی به جای طراحی تمام عرض 3000GT است. چراغ ترمز با ارتفاع زیاد در زیر بال های بلند، پهن و قوس دار نصب شده که جلوه فوق العاده ای به خودرو داده است.

حتما شنیدید که میتسوبیشی فعلاً خوب عمل نمی کند ولی اتحادیه ای که رنو و نیسان هم عضو آن هستند، اواخر ماه گذشته نقشه راه جدیدی را اعلام کرد که باید به شرکتها کمک کنند تا ضمن تمرکز روی محصولات و بازار، رقابت بین خودشان را نیز کاهش دهند که این موضوع شانس زنده ماندن 3000GT را برای میتسوبیشی در بازار کم می کند و اراعه 4000GT جایگزین این خودرو، شرکت میتسوبیشی را در گردونه بازار نگه می دارد.

 

منبع: motor1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا