خودرو

کمپانی نایت اینترنشنال به زودی Knight Vision R را به بازار عرضه می کند

کمپانی نایت اینترنشنال اعلام کرد که یک سری محدود از Knight Vision R جدید را تولید خواهد کرد ، اگرچه در این اطلاعیه مشخص نشده که تولید دقیقاً از چه زمانی آغاز می شود. در هر صورت، نایت ویژن R از لحاظ ظاهری الهام گرفته از کبرا افسانه ای است.

نایت اینترنشنال بیشتر به خاطر فروش هایپرکارهای کمیاب شناخته شده اما ظاهراً این شرکت تصمیم گرفته شانس خود در زمینه تولید خودروها را نیز امتحان نماید.

کمپانی نایت اینترنشنال به زودی Knight Vision R را به بازار عرضه می کند

اولین محصول این شرکت نایت ویژن R نامیده شده و هدف از تولید آن نیز رساندن خودروهای مسابقه‌ای و کلاسیک دهه ۶۰ میلادی به بالاترین استانداردهای امروزی است.

کمپانی نایت اینترنشنال به زودی Knight Vision R را به بازار عرضه می کند

این خودرو کاملاً تحت تأثیر AC/شلبی کبرا بوده اما از بدنه‌ای فیبر کربنی با سیستم محافظت از چپ کردن مدرن سود می‌برد. با نگاه به تصاویر می‌توان متوجه اسپلیتر جلوی فیبر کربنی، گلگیرهای جلوی تهویه دار و ورودی‌های هوای بالای چرخ های عقب شد. این شرکت همچنین گفته Knight Vision R به اگزوز تیتانیومی، پوشش خاص بدنه و چرخ های فیبر کربنی و سیستم ترمز کربن سرامیکی مجهز شده است.

ماشین اسپرت

نایت اینترنشنال تصاویر کابین این خودرو را منتشر نکرده اما گفته ویژن R دارای صندلی‌های اسپورت و فیبر کربنی ریکارو، بسته مولتی‌مدیای کامل و پشت آمپرهای دیجیتال با تکنولوژی واقعیت افزوده است. به نظر می‌رسد این خودرو توانایی تاباندن اطلاعات ضروری در جلوی دید راننده را دارد.

ماشین کلاسیک

نیروبخش خودروی موردبحث هم پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۲ لیتری سوپرشارژردار با قدرت ۷۶۰ اسب بخار است. ظاهراً دو پیشرانه الکتریکی که قدرت ۳۵۰ اسبی دارند هم نیروی خود را به چرخ های جلو منتقل می‌کنند. گفته شده قدرت ترکیبی نایت ویژن R برابر با ۱۱۱۰ اسب بخار بوده و این نیرو به تمامی چرخ ها می‌رود.

خودرو

فعلاً چیز دیگری درباره این خودرو منتشر نشده اما قرار است از باتری لیتیوم-یونی، سیستم تعلیق کاملاً قابل تنظیم Ohlins و وزن کمتر از ۹۰۷ کیلوگرم سود ببرد.

تنها ۵۰۰ دستگاه از نایت ویژن R با قیمت حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار دلار تولید خواهد شد. البته اشاره‌ای به شروع زمان تولید این خودرو نشده است.

 

منبع: pedal

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا