بازیمعرفی و بررسی

بهترین بازی های رایگان حال حاضر برای Xbox ، Stadia ، PlayStation ، PC و Nintendo Switch

چه کسی بازی های ویدیویی رایگان را دوست ندارد؟ هرماه ، چندین کنسول ، بازی های رایگان ارائه می دهند. یافتن این نوع بازی ها شاید برایتان دشوار باشد ، بنابراین نبض دیجیتال مجموعه ای از بازی های رایگان در دسترس و چگونگی دستیابی به این بازی ها را در اختیار شما قرار می دهد.

بازی های رایگان PS Plus

PS Plus سرویس اشتراک سونی برای دارندگان کنسول PlayStation است. هزینه آن 4.99 دلار در ماه یا 59.99 دلار در سال است و شامل دو بازی رایگان PS4 است که ماهانه تغییر می کنند.
بازی های رایگان PS Plus از 5 می برای دانلود در دسترس خواهد بود.

Cities: Skylines

بازی های رایگان بازی های ویدیویی کنسول PS Plus

Cities: Skylines یک بازی مدرن در سبک شبیه سازی شهر است، بازیکنان شهر خود را روی زمین ساخته و با تمام مشکلاتی که بهمراه آن پیش می آید ، مقابله می کنند.

Farming Simulator 19

Farming Simulator 19 بازی های رایگان بازی های ویدیویی کنسول

Farming Simulator 19 یک بازی تقریبا ساده است. این بازی کاملترین تجربه کشاورزی تا کنون است! تبدیل به یک کشاورز مدرن شوید و مزرعه خود را در دو محیط بزرگ توسعه دهید ، پر از فعالیت های جدید هیجان انگیز کشاورزی ، محصولات زراعی برای برداشت و نگهداری از حیوانات.

بازی های Xbox Live With Gold

دارندگان Xbox با اشتراک Xbox Live (ماهانه 9/9 دلار) می توانند هر ماه چهار بازی رایگان دریافت کنند که از این میان دو بازی برای Xbox One و دو مورد دیگر برای Xbox 360 خواهند بود. این بازی ها به دفعات مختلف در طول ماه در دسترس خواهند بود.

V-Rally 4 — Xbox One

V-Rally 4 -- Xbox One بازی های رایگان بازی های ویدیویی کنسول

این بازی یکی دیگر از بازی های مسابقه ای برای مشترکان Xbox Live است. V-Rally 4 یک شبیه ساز رانندگی جاده ای است که پر از ماشین های باگی، اتومبیل های رالی و موارد دیگر است. این بازی از 1 تا 31 می برای دانلود در دسترس می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا