بازی

زمان انتشار بازی Assassin’s Creed Valhalla اعلام شد

خبر خوب برای طرفداران بازی های Viking و بازی های RPG اکشن، زمان انتشار بازی اساسین کرید:والهالا (Assassin’s Creed Valhalla) اعلام شد.

این بازی PC در ابتدا قرار بود در تاریخ 17 نوامبر برگزار شود، اما ناشر Ubisoft اکنون این کار را هفت روز به جلو منتقل کرده و آن را با ورود کنسول های Xbox S مطابقت داده است.

در ادامه با ما در نبض دیجیتال همراه باشید.

زمان انتشار جدید Assassin’s Creed Valhalla دقیقاً یک هفته زودتر از آنچه در گذشته گفته میشد انجام می شود، و این به این معنی است که ما می توانیم در 10 نوامبر ماجراجویی وایکینگ را در دست بگیریم.

زمان انتشار بازی Assassin’s Creed Valhalla اعلام شد
زمان انتشار جدید Assassin’s Creed Valhalla در 10 نوامبر اعلام شد

این استودیو در اطلاعیه مطبوعاتی تأیید می کند که زمان انتشار بازی اساسین کرید را به سرویس اشتراک UPlay و Google Stadia و همچنین فروشگاه های Epic Games و Ubisoft Store برای کسانی که مبتنی بر پلتفرم خانگی هستند به صورت رسمی اعلام نمود.

جولین لافریر، تهیه کننده Assassin’s Creed Valhalla بیان داشت: ما خوشحالیم که اعلام می کنیم بازیکنان می توانند Assassin’s Creed Valhalla را زودتر از آنچه انتظار می رود بازی کنند .

 

Assassin’s Creed Valhalla با Xbox Series X و Xbox Series S راه اندازی می شود، در 10 نوامبر2020 می توانید افسانه یک وایکینگ ریدر را بر روی هر کنسولی بسازید وبدون هزینه اضافی از Xbox One به Xbox Series X ارتقا دهید.

در حالی که از زمان انتشار گفته شده هنوز اندکی مانده است، اما در حال حاضر فرصت زیادی وجود دارد که بخواهیم انتظارات خود را از این بازی ماجراجویی داشته باشیم.


با ما در صفحه Instagram در ارتباط باشید. برای اینکه از آخرین راهنما های بازی، رایانه ها و اخبار مرتبط با آن مطلع شوید، nabzedigital را دنبال کنید.

منبع: pcgamesn

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا