بازیکنسول هاویژه

سونی PS5 در حال آزمایش فرمان صوتی «Hey PlayStation»

سونی دومین آپدیت بتا PS5 و PS4 را اعلام کرده است که چندین ویژگی و تغییرات را به کنسول بازی اضافه می کند. در میان این موارد، قابل توجه ترین ویژگی دستورات صوتی است که در پیش نمایش سونی PS5 موجود است و انتظار می رود به زودی عرضه شود. در اینجا نگاهی به ویژگی های آینده سونی PS5 و PS4 خواهیم داشت.

در ادامه با نبض دیجیتال همراه شوید.

در یک پست رسمی وبلاگ سونی تأیید کرده است که آزمایش ویژگی جدید کنترل صوتی «Hey PlayStation» را برای پلی‌استیشن 5 آغاز خواهد کرد. این ویژگی به بازیکنان اجازه می‌دهد برنامه‌ها، بازی‌ها و تنظیمات کنسول‌های خود را با یک فرمان صوتی ساده باز کنند. بنابراین پلی استیشن 5 شما می تواند با به روز رسانی آینده به دستگاهی شبیه الکسا تبدیل شود.

علاوه بر این، از این ویژگی می‌توان برای کنترل پخش در طول یک فیلم، برنامه تلویزیونی یا آهنگی که در کنسول در حال پخش است نیز استفاده کرد.ویژگی فرمان صوتی در ابتدا به زبان انگلیسی برای آزمایش کنندگان بتا در ایالات متحده و بریتانیا در دسترس خواهد بود.

همچنین تغییراتی در چت های مهمان اعمال خواهد شد. چت‌های صوتی اکنون «مهمان» نامیده می‌شوند و کاربران می‌توانند یک مهمانی را باز کنند تا سایر بازیکنان بتوانند بدون دعوت به آن بپیوندند.کاربران همچنین می‌توانند فردی را در یک مهمانی دعوت کنند و می‌توانند مستقیماً از اشتراک‌پخش از یک چت صوتی استفاده کنند و میزان صدای چت صوتی را کنترل کنند.

همچنین پیشرفت‌های مختلفی برای Game Base وجود دارد.سونی علاوه بر این، چندین ویژگی جدید را نیز به کنسول های خود اضافه کرده است. برای شروع کاربران می توانند برنامه ها و بازی های خاصی را برای دسترسی آسان در صفحه اصلی نگه دارند و مجموعه بازی ها را بر اساس سبک فیلتر کنند. به علاوه، یک طراحی بصری جدید برای کارت های جایزه وجود دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد به‌روزرسانی‌های جدید بتا، می‌توانید پست رسمی وبلاگ را بررسی کنید.

با این حال، این ویژگی‌ها در حال حاضر فقط برای آزمایش‌کنندگان بتا در دسترس خواهد بود. اگر می خواهید ویژگی های جدید PS4 یا PS5 خود را امتحان کنید، می توانید برای نسخه بتا در وب سایت سونی ثبت نام کنید. برای آپدیت بتای PS5 با استفاده از این لینک ثبت نام کنید و برای آپدیت PS4 از اینجا ثبت نام کنید. سونی می‌گوید که اگر انتخاب شده باشید، یک تاییدیه در شناسه ایمیل ثبت‌شده‌تان دریافت خواهید کرد.

این شرکت همچنین اشاره کرد که ویژگی‌های جدید اواخر سال جاری برای عموم در دسترس خواهند بود، هرچند که به جدول زمانی دقیقی اشاره نکرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا