بازی

گیم پلی بازی Crysis Remastered به زودی منتشر می شود

بازی Crysis Remastered پس از یک تاخیر دو ماهه ، 19 سپتامبر منتشر می شود. الزامات رسمی سیستم مورد نیاز بازی کرایسیس در فروشگاه Epic Games منتشر شده است و نبض دیجیتال به معرفی این گیم هیجان انگیز می پردازد.

بازی کرایسیس یک بازی ویدیویی در سبک تیراندازی اول شخص (FPS) است که توسط کمپانی آلمانی کرای تک (Crytek) ساخته شده است. وقایع بازی کرایسیس حول محور گروهی از قهرمانان نظامی مجهز به نانوسوییت‌ها (Nanosuit) می‌چرخد؛ زره‌های نظامی با تکنولوژی پیشرفته که به این سربازها قابلیت‌های فیزیکی، سرعتی و دفاعی قابل توجه می‌دهند. اعلام بازسازی بازی کرایسیس در تاریخ 16 آوریل 2020 (28 فروردین 99) انجام شد. این نسخه که بازی Crysis Remastered نام گرفته به تازگی برای پلتفرم Nintendo Switch منتشر شده است.

 

گیم پلی بازی Crysis Remastered

تقریبا می‌توان گفت تمام نسخه‌های بازی کرایسیس تاکنون از منظر گیم پلی دارای المان‌های مشترک مشابهی هستند. کاراکترهای شما در این گیم به زره‌های خاصی به نام نانوسوییت (Nanosuit) مجهز هستند. این زره‌ها حالت‌های مختلفی دارند که به ترتیب عبارتند از حالت زرهی (Armor Mode)، حالت قدرتی (Strength Mode)، حالت سرعتی (Speed Mode) و حالت پنهانی (Cloak Mode).

با فعال کردن هر کدام از این حالت‌ها در گیم پلی بازی Crysis Remastered یکی از قابلیت‌های قهرمانتان به شکلی قابل توجه افزایش خواهد یافت. به عنوان مثال اگر حالت Armor Mode را فعال کنید، قابلیت دفاع قهرمان خود در برابر گلوله‌ها را افزایش خواهید داد. از سوی دیگر حالت Strength Mode قدرت فیزیکی قهرمانتان را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. حالت Speed Mode به شما امکان می‌دهد سریع بدوید و نهایتا با حالت Cloak Mode قادر خواهید بود تقریبا نامرئی شوید.

گیم پلی بازی Crysis Remastered به زودی منتشر می شود

بازی Crysis Remastered همانند عنوان اصلی آن در سال 2020 و در جزایر خیالی لینگشان (Lingshan) در حوالی کشور فیلیپین به وقوع می‌پیوندد. قهرمان شما به تیمی به نام Raptor Team تعلق دارد؛ تیمی متشکل از نیروهای ویژه که برای مورد بررسی قرار دادن رفتار تهاجمی نیروهای کره شمالی به این جزیره اعزام شده‌اند. قهرمانتان در بازی کرایسیس از اسلحه‌های مختلفی استفاده می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به کلت‌های دستی، اسلحه‌های نیمه اتوماتیک و اتوماتیک و تک تیراندازها اشاره کرد.

البته قابلیت‌های نانوسوییت و منفجرکننده‌ها نیز در گیم پلی بازی Crysis Remastered در اختیار شما خواهند بود. در حالت چندنفره بازی کرایسیس خواهید توانست از اسلحه‌های متعلق به آینده نیز استفاده کنید که از تکنولوژی یخ (Ice Technology) بهره می‌برند.

تریلر بازی crysis remastered / سیستم مورد نیاز بازی crysis remastered

اخبار و تاریخ انتشار بازی Crysis Remastered

نسخه بازسازی بازی کرایسیس در تاریخ 23 جولای (2 مرداد 99) برای پلتفرم نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) منتشر شده است.

تاریخ انتشار بازی Crysis Remastered برای کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 نیز به تازگی مشخص شده و قرار است در روز 28 شهریور 1399 منتشر شود. نسخه PC این بازی در انحصار فروشگاه Epic Games خواهد بود و نمی‌توان از سرویس‌های دیگر مانند استیم به این گیم دسترسی پیدا کرد.

در کنار این خبر، اعلام شده که این گیم از موتور نورپردازی جدید استفاده خواهد کرد و قابلیت پشتیبانی از رزولوشن 8K نیز خواهد داشت. تکنولوژی Ray-tracing که تا پیش از این در کنار کنسول PS5 معرفی می‌شد، قرار است در کنسول PS4 Pro نیز وجود داشته باشد. البته این تکنولوژی بر اساس سخت‌افزارهای موتور بازی‌سازی کرایتک تولید شده و با تکنولوژی‌ای که قرار است روی کنسول PS5 وجود داشته باشد، متفاوت است. جزئیات این ویژگی و مقایسه آن با نسخه اول را می‌توانید در ویدئوی بالا مشاهده کنید.

 

سیستم مورد نیاز بازی Crysis Remastered

 

سیستم مورد نیاز پیشنهادی

  • پردازنده: Intel Core i7-7700K or AMD Ryzen 7 2700 یا بهتر
  • رم: 12 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 10 ورژن 64 بیت
  • پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce GTX 1660 TI یا AMD Radeon Vega 56
  • رم کارت گرافیک: 3072 مگابایت
  • پیکسل شیدر: 5.1
  • ورتکس شیدر: 5.1

 

حداقل سیستم مورد نیاز

  • پردازنده: Intel Core i5-3450 یا AMD Ryzen 3
  • رم: 8 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 10 ورژن 64 بیت
  • پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce GTX 1050 TI یا AMD Radeon 470
  • رم پردازنده گرافیکی: 2048 مگابایت
  • پیکسل شیدر: 5.0
  • ورتکس شیدر: 5.0

منبع: plaza

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا