بازی

شرکت مایکروسافت از نسل جدید Xbox خود به نام Xbox Series X پرده برداشت

تاریخ انتشار Xbox Series X، مشخصات، طراحی و تمام اطلاعات را از ما در nabzedigital بخواهید مایکروسافت Xbox نسل جدید تولید خود را با نام Xbox Series X  به بازار عرضه کرد. مایکروسافت پیش از این تولید با نام مستعار خود ‘Xbox Project Scarlett’ شناخته می شد.


Xbox Series X با یک تریلر Xbox نسل جدید خود را، رسماً در مراسم The Game Awards 2019 رونمایی کرد.
تا کنون نام رسمی و اینکه چه زمانی Xbox بعدی منتشر خواهد شد را میدانیم.

همچنین اطلاعاتی در مورد  چگونگی مالکیت بازی cross gen که تحت عنوان  ‘Smart Delivery’ کار خواهد کرد. از آنچه تاکنون دیدیم، به نظر می رسد که نسل جدید Xboxشبیه به بازی های رایانه های مخصوص ورزشی خاص خواهد بود.

مهمتر از همه،مایکروسافت مشخصات کاملی از سری X را در داخل کنسول خود قرار داده است و می توان با اطمینان گفت که Xbox جدید قرار است یک پایگاه قوی ومطلق در دنیای بازی باشد.

اما Xbox Series X تنها سخت افزار نسل بعدی عرضه مایکروسافت نخواهد بود. این کمپانی تأیید کرده است که خانواده کنسولهای نسل بعدی”Xbox” به زودی معرفی می شوند و “سری X” فقط یکی از کنسول های آن خانواده است.

بنابراین دقیقاً مایکروسافت چه چیزی را ارائه کرده است؟ چگونه می توان آن را با PS5 مقایسه کرد؟ بیایید همه چیزهایی را که در مورد Xbox Series X می شناسیم، در نبض دیجیتال تجزیه کنیم.

Xbox Series X چیست؟ کنسول نسل بعدی Xbox خواهد بود

تاریخ انتشار نسل جدید: تعطیلات 2020 بنابراین بین اکتبر و دسامبر

چه چیزی می توانم روی آن بازی کنم؟ Halo Infinite و Hellblade 2 در حالی که تمام نسل های قبلی بازی های کنسول Xbox را پوشش میدهد

.
هزینه Xbox Series X چقدر خواهد بود؟ هنوز هیچ قیمتی وجود ندارد و ما انتظار نداریم ارزان باشد. اما مایکروسافت گفته است که اشتباهات قیمت گذاری مشابه نسل گذشته را انجام نمی دهد بنابراین شاهد کاهش قیمت آن خواهید بود.

مایکروسافت خبر انتشار این نسل را در “تعطیلات 2020” داده است، بدین معنی که ما احتمالاً نسخه جدید را بین اکتبر و دسامبر سال جاری شاهد خواهیم بود.

 
 PS5 و Xbox Series X احتمالاً با توجه به وجود coronavirus به تأخیر نمی افتد؟خیر
با توجه به وجود کرونا ویروس مایکروسافت اظهار داشت این پدیده هیچ تاثیری در تاریخ انتشار و قیمت آن  نخواهد داشت.در زمان راه اندازی، Xbox One اصلی 499 دلار / 429 پوند / 599 دلار قیمت داشت
 
مایکروسافت حداقل قول داده است که از این اشتباه قیمت گذاری درس عبرتی خواهد بود که در کاهش قیمت تاثیر به سزایی دارد.
 
طبق نظرسنجی در توئیتر توسط سازنده مورتال کامبت، Ed Boon، PS5 و Xbox Series X  قیمت مناسب را به عنوان مهمترین عامل می دانند. بون از کاربران توییتر سؤال کرد که مهمترین چیز در مورد کنسول های نسل بعدی برای آنها چه بوده است. این نظرسنجی در مجموع 50.295 پاسخ دریافت کرده است، با اکثر 37.5٪ کاربران گفتند “قیمت مناسب” مهمترین عامل است.
 
منبع:trendlynews
 
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا