انرژی و محیط زیستپزشکی و سلامت

در آپدیت جدید ، Google Maps به شما یادآوری می کند که به منظور جلوگیری از ویروس کرونا ماسک بزنید

اگر به دنبال رستوران یا کافی شاپ برای رفتن هستید ، Google Maps اکنون در آپدیت جدید به شما یادآوری می کند که قبل از ترک خانه به منظور جلوگیری از ویروس کرونا ، ماسک خود را بزنید. اگر از تلفن همراه با سیستم عامل اندروید استفاده می کنید بنر جدید “ماسک بزنید، جانها را نجات دهید ” ( Wear a Mask. Save Lives ) را اکنون در برگه “کاوش” Google Maps خود خواهید دید.

این بنر پس از آپدیت Google Maps در انتهای تب کاوش بوده و تصویر زنی را نشان می دهد که ماسک روی صورت خود قرار می دهد.
این پیام جدید همچنین دارای دکمه “بیشتر بدانید” است که شما را مستقیماً به صفحه نکات ایمنی COVID-19 گوگل برده تا  اطلاعاتی را از مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) در اختیار شما قرار می دهد.

CDC توصیه می کند هر زمان که خانه را ترک کردید ، ماسک های پارچه ای بزنید تا به کند شدن شیوع کرونا کمک کند. در بسیاری از کشورها، اجباری است که از ماسک صورت در مکان های عمومی استفاده کنند.

در آپدیت جدید Google Maps به شما یادآوری می کند که ماسک بزنید و از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کنید

9to5Google گزارش می دهد که در حال حاضر فقط کاربران اندروید در ایالات متحده آمریکا بنر یادآوری ماسک را مشاهده می کنند.
نبض دیجیتال در صورتی که اطلاعاتی درباره زمان انتشار این بنر در iOS منتشر شود آن را در اختیار شما قرار خواهد داد.

Google Maps طی چند ماه گذشته نکات و ویژگیهای ویروس کرونا را معرفی کرده است ، از جمله آن می توان به هشدار Coronavirus هنگام جستجوی پزشکان یا مراکز درمانی اشاره کرد.

Google Maps در ماه مارس صفحه پشتیبانی خود را برای صاحبان مشاغل محلی به روز کرد و آنها را تشویق کرد تا ساعتهای کار خود را در زمان شیوع  ویروس کرونا به روز کنند ، زیرا این ویروس باعث بسته شدن یا کاهش ساعات کاری بسیاری از مشاغل شده است.
گوگل همچنین به کسب و کارها اجازه می دهد تا پستی در مورد چگونگی و اینکه آیا آنها تحت تأثیر ویروس کرونا قرار گرفته اند و همچنین اقدامات احتیاطی کسب و کار خود را ایجاد کنند.

منبع : DigitalTrends

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا