تلفن هوشمند

اخباری جدید از گوشی هوشمند ASUS Zenfone 7 درز کرد

ASUS Zenfone 7 تصاویری از دوربین سه گانه خود را در طراحی Flip،برای 26 آگوست فاش کرد

 


 

تصاویر پخش شده از گوشی هوشمند ایسوس Zenfone 7 درست پیش از رونمایی،تمام گمانه ها را در مورد انتشار آن از بین برد.ایسوس برای راه اندازی گوشی های هوشمند ASUS Zenfone 7 خود در تلاش است. ایسوس زنفون و ایسوس زنفون پرو در تاریخ 26 اوت سال 2020 به بازار عرضه می شوند.

درست پیش از راه اندازی،ما مشخصات و ویژگی های کلیدی زیادی را برای هر دو گوشی دریافت کرده ایم و امروز تصاویر زنده ایسوس زنفون7 پخش شد، که جای کمی برای تردید باقی میگزارد. به تصاویر زنده بیرون رفته از گوشی هوشمند ASUS Zenfone 7 نگاهی بیندازید .

همانطور که در تصاویر زنده بیرون آمده مشاهده شده است، ایسوس Zenfone 7 زیبایی در طراحی از مدل قبلی خود یعنی ASUS Zenfone 6 رارداراست.به نظر می رسد قسمت عقب ایسوس Zenfone 7 از شیشه ساخته شده و دارای مارک عمودی است. یکی از تصاویر همچنین شارژر را به نمایش می گذارد که احتمالاً همراه دستگاه باشد. همچنین می توان یک کابل شارژ USB Type C را مشاهده کرد.

درمورد مشخصات، طبق گزارشات ASUS Zenfone 7 از پردازنده octa core Qualcomm Snapdragon 865 بهره می برد. گفته می شود این دستگاه دارای یک پنل AMOLED با فریم 60Hz است.این گوشی هوشمند از جدیدترین سیستم عامل Android 10 پشتیبانی میکند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سری جدید گوشی های هوشمند ASUS Zenfone 7، می توانید به مطالب قبلی ما مراجعه نمایید..

در حال حاضر، این تقریباً تمام اطلاعاتی است که ما توانسته ایم در مورد گوشی های هوشمند آینده ASUS Zenfone 7 جمع آوری کنیم، اما مطمئناً در روزهای آینده اطلاعات بیشتری را درمورد همین موارد دریافت می کنیم، زیرا تاریخ انتشار نیز مشخص نیست.نظر شما در مورد آینده ASUS Zenfone 7 و ASUS Zenfone 7 Pro چیست؟ در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.

منبع:mysmartprice

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا