تلفن هوشمند

بازگشت مایکروسافت به میدان گوشی های هوشمند با گوشی سرفیس دوو

مایکروسافت چهار سال پس از دور ماندن از قلمروی گوشی های هوشمند،با گوشی دو صفحه نمایشی سرفیس دوو دوباره به جمع مدعیان بازگشت.گوشی هوشمند سرفیس دوو در 10سپتامبر رونمایی میگردد.

بازگشت مایکروسافت به میدان گوشی های هوشمند با گوشی سرفیس دوو

سرفیس دوو با چرخش  ۶/۵ درجهه و صفحه نمایش AMOLED میباشد که در صورت باز شدن، صفحه نمایش بزرگ ۱/۸ اینچ را با دقت ۲۷۰۰ در ۱۸۰۰ پیکسل در اختیار شما میگزارد.شاید مهمتر از همه، این صفحه‌ها با یک مفصل به هم متصل بوده که به نظر مانند گوشی‌های قدیمی (یا LG G۸X ) میباشد.

این قابلیت که درگوشی های هوشمند صفحه نمایش مایکروسافت بکار رفته است به راحتی با گوشی های گالاکسی فولد که دارای صفحه های چسبناکی بودند رقابت میکند وبا این امکان که در  سورفیس دوو مشاهده میشود میتواند به راحتی سامسونگ را پشت سر گزارد.

بازگشت مایکروسافت به میدان گوشی های هوشمند با گوشی سرفیس دوو
Microsoft Surface duo را می‌توان در حالت‌های افقی یا عمودی استفاده کرد

مزیت دیگر مفصل این است که می‌تواند در محدوده‌ی ۳۶۰ درجه‌ی حرکت باز شود. در یک طرح کلمپ بسته می شود که صفحه را محافظت می کند، و می تواند مانند یک کتاب، یا یک تبلت، صاف به عقب و جلو خم شود و چرخش 360 درجه ای این گوشی جزو خاص ترین امکانات این گوشی هوشمند است.

برای اینکه بیشترین استفاده را از این صفحه نمایش خاص داشته باشید،به راحتی این امکان را به شما میدهد تا در ان واحد دو کار مختلف را در صفحه نمایش انجام بدهید به عنوان مثال:هنگام تماشای یک فیلم، همزمان از خواندن مطالب یادداشت بردارید،ویا دو محصول را در هنگام خرید ﺁنلاین مقایسه کنید، یا هنگام پخش یک نمایش همزمان در تماس تصویری بتوانید جوابگو باشید.

بازگشت مایکروسافت به میدان گوشی های هوشمند با گوشی سرفیس دوو

یا یک برنامه را می‌توان روی دو صفحه نمایش اجرا کنید و این می‌تواند به شما فضای بیشتری برای دیدن از طریق وب‌سایت‌ها یا عکس‌ها بدهد، به شما امکان می‌دهد که یک کتاب الکترونیکی را بیشتر شبیه یک کتاب واقعی بخوانید، یا از صفحه پایینی به عنوان صفحه‌ی کلید، سبک لپ‌تاپ استفاده کنید.

در مورد سایر امکانات،دوربین ۱۱ مگا پیکسل با قابلیت عکس برداری و ویدیو، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی و باتری های دوگانه با ظرفیت ۳,۵۷۷ میلی آمپر برای هر کدام قرار دارد. Microsoft برنامه Windows موبایل خود را به طور کامل کنار گزاشته است و بجای ﺁن سیستم عامل Android ۱۰ را انتخاب کرده است.

منبع:newatlas

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا