تلفن هوشمند

بررسی جزئیات گوشی هوشمند Samsung Galaxy M51

Samsung Galaxy M51 با باتری عظیم 7000 میلی آمپری، دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی

 


 

گوشی هوشمند سامسونگ Samsung Galaxy M51 به زودی عرضه می شود.  سامسونگ Galaxy M51 قرار است در سپتامبر 2020 در هند راه اندازی شود.

گفته می شود، این گوشی هوشمند قبلاً سفارشات پیش خرید خود را در آلمان آغاز کرده است.

در ادامه با ما در نبض دیجیتال همراه باشید.

Samsung Galaxy M51 در صفحه رسمی وب سایت رسمی شرکت آلمانی خود به صورت آنلاین از مشخصات و ویژگی های آن پرده بر داشت. همچنین در صفحه رسمی خود تصاویری از Samsung Ga را به نمایش گزاشته است.

بررسی جزئیات گوشی هوشمند Samsung Galaxy M51
بررسی جزئیات گوشی هوشمند Samsung Galaxy M51

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می شود این گوشی هوشمند از یک صفحه 6.7 اینچی FHD Super AMOLED و 60 هرتز برخوردار است. این دستگاه با نمایشگر Infinity O همراه خواهد بود. دوربین سلفی Samsung Galaxy M51 یک دوربین 32مگاپیکسلی واید میباشد که ظاهری بسیار زیبا به آن بخشیده است.

لیست Geekbench در گلکسی M51 نشان می دهد که این گوشی دارای سیستم عامل Qualcomm Snapdragon 730 SoC،رم 8 گیگابایت و  سیستم عامل Android 10 است.

اخباری که در ماه های اخیر نشر داده شده است، حاکی از آن است که این گوشی به یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در عقب مجهز شده و همراه با یک دوربین زاویه دید 12 مگاپیکسلی است. گفته می شود این دستگاه دارای صفحه نمایش AMOLED و اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش است.بررسی جزئیات گوشی هوشمند Samsung Galaxy M51

 

سامسونگ Galaxy M51 یک پردازنده دو هسته ای octa خواهد بود که گفته می شود Snapdragon 730G SoC است، اما این برند تاکنون صراحتاً ساخت آن را آشکار نکرده است.

این پردازنده با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی می باشد. در بخش باتری، گلکسی M51 سامسونگ دارای باتری فوق العاده 7000 میلی آمپر ساعتی است، که امکان شارژ سریع تا 25 وات را از طریق درگاه شارژ USB Type C فراهم می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تلفن هوشمند سامسونگ Galaxy M51، با ما در نبض دیجیتال همراه باشید. و پیشنهادات خود را در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.

منبع: mysmartprice

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا