تلفن هوشمند

تلفن هوشمند Realme 7 اولین به روزرسانی نرم افزار اندروید خود را انجام داد

ریلمی اخیراً سری Realme 7 خود در هند را راه اندازی کرده است، که شامل تلفن های هوشمند Realme 7 و Realme 7 Pro است. در این میان، vanilla Realme 7 اولین به روزرسانی نرم افزاری اندروید خود را در هند دریافت کرده است.

در ادامه با ما در نبض دیجیتال همراه باشید.

آخرین به روزرسانی نرم افزار ریلمی 7، مربوط به مسائل امنیتی اندروید این تلفن هوشمند بود که در ماه آگوست انجام شد. و مجموعه ای از رفع اشکالات و بهبود رابط های کاربری را به همراه داشت.

تلفن هوشمند Realme 7 اولین به روزرسانی نرم افزار اندروید خود را انجام داد
تلفن هوشمند ریلمی 7 اولین به روزرسانی نرم افزار اندروید خود را انجام داد

خوب، بیایید نگاهی به آخرین به روزرسانی تلفن هوشمند Realme 7 بیندازیم و بدانیم شامل چه تغییراتی می باشد.

Realme 7 آخرین به روزرسانی اندروید: آنچه در مورد آن میدانیم

آخرین به روزرسانی نرم افزار Realme 7 با شماره ساخت RMX2151_11_A.43 همراه است و حجم آن 306 مگابایت است.

این به روزرسانی باگ های امنیتی اندروید5،در سال 2020 را برطرف نموده است. علاوه بر این، آخرین به روزرسانی ریلمی 7حالت حرفه ای 64MP را به دوربین اضافه می کند.

همچنین بهینه سازی در برخی از موارد انجام شده است از جمله:کیفیت دوربین عقب، کیفیت عکسبرداری از نور پس زمینه در شرایط بیرون و حالت شبانه.

تلفن هوشمند Realme 7 اولین به روزرسانی نرم افزار اندروید خود را انجام داد
تلفن هوشمند Realme 7 با این روزرسانی باگ های مربوط به مسائل امنیتی و دوربین این تلفن را برطرف نمود.

این به روزرسانی نرم افزاری اندروید همچنین ویژگی شکل دهی اعشاری را برای شارژ سریع در دستگاه ریلمی 7 اضافه می کند. بعلاوه، سرعت شارژ باتری نیز مطابق با تغییرات، پس از به روزرسانی بهینه شد.

علاوه بر این، این به روزرسانی از پشتیبانی Amazon’s Alexa برای تلفن هوشمند ریلمی 7 پشتیبانی می کند. پیشرفت های مختلف دیگری نیز وجود دارد مانند بهینه سازی کنترل لمسی، بهینه سازی سرعت باز کردن قفل اثر انگشت و موارد دیگر.

آخرین به روزرسانی ریلمی 7 در حال حاضر به عنوان یک به روزرسانی Over the Air در هند در حال اجرا است و به احتمال زیاد صاحبان دستگاه حتماً از قبل دریافت آن را آغاز کرده اند.

به احتمال زیاد، خریداران آخرین به روزرسانی OTA را انجام بدهند، قبل از ضربه زدن روی دکمه به روزسانی، به خوانندگان توصیه می شود از محتوای مهم خود نسخه پشتیبان تهیه کنند.

با ما در صفحه اینستاگرام در ارتباط باشید.


منبع: mysmartprice

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا