تلفن هوشمند

دریافت اندروید 11 برای سری OnePlus 7 در ماه دسامبر

اخیراً گوشی وان پلاس 8 و 8 پرو به روزرسانی اندروید 11 را دریافت کرده اند. و اکنون بسیاری از کاربران منتظرند که سری OnePlus 7 ، که گوشی های سال 2019 می باشند به اندروید 11 به روزرسانی می شوند. اعضای خانواده این گوشی OnePlus 7 ، 7 Pro ، 7T و 7T Pro و همچنین انواع 5G هستند.

در ادامه با نبض دیجیتال همراه باشید.

گزارش های جدید حاکی از آن است که سری OnePlus 7 در ماه دسامبر به روزرسانی اندروید 11 را دریافت می کند. سخنگوی شرکت این موضوع را هنگام صحبت با Android Authority فاش کرد.

به روزرسانی اندروید 11 برای وان پلاس 7 چیست؟

اندروید 11 اعلان های “مکالمه” را معرفی می کند. که برای چت و پیام طراحی شده و در پوشش های pop-up معروف به “bubbles” ظاهر می شوند.

همچنین کاربران می توانند مکالمات را به عنوان “اولویت” علامت گذاری کنند تا از قابلیت های بیشتری برخوردار شوند ( به کاربران اجازه می دهد تماس های مزاحم را نادیده بگیرند).

علاوه بر این ، تاریخچه اعلان ها طی 24 ساعت گذشته نمایش داده می شود. سیستم کنترل صدا ، متن صفحه را تشخیص می دهد.

وقتی کاربر دکمه روشن / خاموش را نگه دارد ، منویی نمایش داده می شود که شامل بخشی است که به کنترل دستگاه های هوشمند خانه اختصاص دارد. کنترل های رسانه به عنوان بخشی از قسمت تنظیمات سریع نمایش داده می شوند و دیگر به عنوان یک اعلان مداوم نمایش داده نمی شوند. کاربران می توانند برنامه ها را در منوی اشتراک پین کنند.

Android 11 مجوزهای «یکبار مصرف» را برای دوربین ، میکروفون و موقعیت مکانی به تلفن ها معرفی می کند.

منبع  »  phoneworld

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا