تلفن هوشمند

لایحه روسیه اپل و گوگل را مجبور به کاهش فروش برنامه می کند

لایحه روسیه کاهش فروش برنامه های اپل و گوگل را به جای 30 درصد معمول، به 20 درصد کاهش می دهد.فروشندگان همچنین باید یک سوم سهم خود را به یک صندوق آموزش فناوری اطلاعات پرداخت کنند.

در ادامه با ما در نبض دیجیتال همراه باشید.

 

لایحه روسیه اپل و گوگل را مجبور به کاهش فروش برنامه می کند
لایحه روسیه اپل و گوگل را مجبور به کاهش فروش برنامه می کند

 

اگر این لایحه تصویب شود،appleو google باید قیمت خود را کاهش دهند یا در مورد فروش برنامه های روسی تجدید نظر کنند.

اگر اپل و گوگل از قبل برای اصلاح فروشگاه های برنامه خود تحت فشار نبودند، ممکن است از طریق این قانون پیشنهادی روسیه این احساس را داشته باشند.

رویترز گزارش داد که فدوت توموسوف، لایحه ای را به مجلس عوام روسیه ارائه کرده است که کمیسیون فروش برنامه را تا 20٪ یا یک سوم پایین تر از 30٪ تقاضای اپل و گوگل از فروشگاه App و Play Store، کاهش می دهد.

همچنین لازم است که یک سوم کمیسیون به صندوق آموزش متخصصان فناوری اطلاعات اختصاص یابد.

توموسوف گفت، این اقدام برای توسعه دهندگان “فرصتی برای رشد” خواهد بود.

هیچ تضمینی برای تصویب این لایحه نیست. اگر این اتفاق بیفتد، می تواند اپل و گوگل را مجبور به تصمیم گیری های دشوار کند. آنها مجبورند که میزان مصرف خود را از فروش برنامه کاهش دهند (حتی اگر فقط یک استثنا در روسیه باشد) یا اینکه دیگر بارگیری برنامه را در این کشور متوقف کنند.

روسیه یکی از بزرگترین بازارهای گوشی های هوشمند در جهان است و از دست دادن آن می تواند خط اصلی هر دو غول فناوری را تحت تأثیر قرار دهد.

این اولین باری نیست که از هر یک از شرکت ها خواسته می شود راه خود را در بازار روسیه تغییر دهند. مقامات به خصوص تأثیرات اپل و گوگل بر توسعه دهندگان روسی را دوست ندارند و این باعث ایجاد سر درگمی های جدی برای هر دو شرکت می شود.

منبع: androidauthority

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا