تلفن هوشمند

بررسی گوشی هوشمند Infinix Zero 8

 گوشی هوشمند Infinix با نام Infinix Zero 8 در اندونزی معرفی شد با ما در نبض دیجیتال جهت بررسی همراه باشد.



 

Infinix جدید ترین گوشی هوشمند خود را تحت سری Zero به بازار عرضه کرده است که امروز در اندونزی Infinix Zero 8 نام دارد. این گوشی هوشمند همانطور که در اخبار و و عکس های منتشر شده از آن درز شده حاکی از آن است که در اوایل هفته به صورت آنلاین رونمایی میشود.

بررسی گوشی هوشمند Infinix Zero 8 در نبض دیجیتال
بررسی گوشی هوشمند Infinix Zero 8

این گوشی هوشمند دارای طراحی مدرن است و از سخت افزار کاملاً خوبی برخوردار است، پردازنده، آخرین تغییرات در دوربین و صفحه نمایش با سرعت بالا از جمله تغییرات اساسی این گوشی هوشمند میباشد. اینفینیکس زیرو ۸ فقط در یک پیکربندی قرار می گیرد و در Rp قیمت گذاری می شود. ۳,۷۹۹,۰۰۰ دلار برای مدل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با دو رنگ سیاه و سفید.

Infinix Zero 8 مشابه سایر گوشی های هوشمند این روزها، دارای صفحه نمایش مدرن و شفاف و شیشه ای با  نمایشگر  6.85اینچی و فول اچ دی(FHD ) 90HZ و تاچ 180 هرتز است که این شرکت از آن به عنوان Smooth Display یاد می کند.

بررسی گوشی هوشمند Infinix Zero 8 در نبض دیجیتال

با آمدن پردازنده، دستگاه MediaTek Helio G90T که به خاطر عملکرد بازی مشهور است،این همان پردازشی است که قبلاً در دستگاه های محبوب مانند Redmi Note 8 Pro  و Realme 6 دیدیم.

MediaTek Helio G90T بر روی فرایند 12nm FinFET ساخته شده است و با ARM Mali G76 GPU و فناوری خنک کننده مایع چند بعدی همراه است. این گوشی هوشمند دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است که دارای کارت Micro SD اختصاصی میباشد.

بررسی گوشی هوشمند Infinix Zero 8 در نبض دیجیتال

Infinix Zero 8 دارای دوربین پشتی چهارگانه 64 مگاپیکسلی است، ماژول دوربین روی دستگاه یک ماژول الماس شکل است، شبیه همان چیزی که قبلا در Vivo S1 Pro دیده بودیم. سنسور اصلی در Infinix Zero 8 یک سنسور 64 مگاپیکسلی سونی IMX696 است، همراه با یک لنز فوق العاده واید 8 مگاپیکسلی که می تواند به عنوان یک دوربین ماکرو نیز عمل کند.

این سنسورها با حسگرهای اختصاصی بوکه و Ultra Night Videos همراه هستند. این گوشی هوشمند قادر به ضبط فیلم های 4K و همچنین فیلم های آهسته با سرعت 960 فریم در ثانیه است.

این گوشی هوشمند جدید دارای دوربین دوتایی جلو شامل یک سنسور 48 مگاپیکسلی همراه با یک لنز 8MP با زاویه فوق العاده پهن است. سنسور 48MP روی دستگاه قادر به ضبط فیلم های 4K نیز هست.

Infinix Zero 8 یک باتری 4500 میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ 33 وات بسته بندی می کند و دارای یک درگاه نوع C است.

سنسور اثر انگشت در دکمه پاور تعبیه شده است و در سمت راست دستگاه نیز می توانید پیدا کنید، در صورت پشتیبانی از دستگاه نیز از حالت قفل استفاده می شود. این سیستم عامل بر روی اندروید 10 مبتنی بر XOS 7. اجرا می شود.

منبع: mysmartprice

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا