تلفن هوشمند

ریلمی از گوشی هوشمند Realme Narzo 20 رونمایی می کند

سری Realme Narzo 20 با شارژ سریع و باتری بزرگ در تاریخ 21 سپتامبر وارد بازار می شود


شرکت ریلمی در ماه مه دو ورژن از تلفن هوشمند خود به نام های Realme Narzo 10 و Narzo 10A را معرفی کرد و اکنون این شرکت قرار است از گوشی هوشمند سری REALME NARZO 20 در تاریخ 21 سپتامبر در ساعت 12:30 PM IST (7 صبح UTC) رونمایی کند.

رویداد این رونمایی به احتمال زیاد در کانال رسمی YouTube شرکت و حساب های رسانه های اجتماعی پخش خواهد شد.

در ادامه با ما در نبض دیجیتال همراه باشید.

ریلمی برای دعوت از سری Narzo 20 خود بسته دعوت ویژه رسانه ای جالب توجهی را برای ما ارسال کرد که شامل باتری بزرگ با تعداد میله های شارژ زیاد که نشانگر باتری بزرگ و شارژ سریع آن میباشد.

همچنین شامل یک کنسول بازی دستی است که با بازی های یکپارچه سازی با سیستم عامل مانند Super Mario و Contra بارگیری می شود.

مورد اول ممکن است ارتباطی با باتری موجود در مجموعه Narzo 20 داشته باشد، در حالی که مورد دوم می تواند اشاره ای به عملکرد بازی آن یا مخاطبان هدف آن یعنی کاربران آنلاین جوان باشد که بازی می کنند.

ریلمی از گوشی هوشمند Realme Narzo 20 رونمایی می کند
بسته دعوت رسانه های ویژه سری 20 Realme Narzo
ریلمی از گوشی هوشمند Realme Narzo 20 رونمایی می کند
محتوای بسته دعوت رسانه های ویژه سری 20 Realme Narzo

محتوای بسته شامل چیست؟

این بسته همچنین شامل یک کارت است که به یک باتری بزرگ اشاره می کند و نشان می دهد که مجموعه Narzo 20 شامل سه تلفن هوشمند است.

دو مورد از آنها Narzo 20 و Narzo 20A کاملاً مشهود است و مدل سوم ممکن است یک مدل Pro باشد. این کارت همچنین طراحی عقب این تلفن های هوشمند را نشان می دهد و تأیید می کند که آنها با تنظیمات چند دوربین ارائه می شوند، در دو مدل اسکنرهای اثر انگشت نصب شده در عقب وجود دارد.

مورد سوم، در سمت راست تصویر، اثر انگشت در پشت ندارد، به این معنی که سه امکان وجود دارد: اول، در تصویر زیر اولین عکس و جلو، به معنی یک صفحه OLED و دارای اثر انگشت. دوم، تصویر سمت چپ با دکمه پاور کنار گوشی.

Realme تصمیم گرفت مورد سوم شامل هیچکدام از این نشانه ها نباشد یعنی مدلی که فاقد اثر انگشت و دکمه پاور مخفی می باشد که در عکس زیر در سمت راست مشاهده می شود. سناریوی دوم قابل قبول تر به نظر می رسد، اما برای اطمینان بیشتر باید صبر کنیم تا اطلاعات بیشتری به دست آید.

ریلمی از گوشی هوشمند Realme Narzo 20 رونمایی می کند
مجموعه Narzo 20 شامل سه تلفن هوشمند خواهد بود

گفته شد، این فقط محتوای بسته نیست که ویژگی های مجموعه Narzo 20 را احتمال می دهد، این بسته همچنین در کنار آن چند خط نوشته شده است، که در یکی از آنها نوشته شده است “سرعت سریع در شارژ را احساس کنید”، که تأیید می کند ترکیب Narzo 20 از شارژ سریع پشتیبانی می کند. حداقل نسخه Pro اینگونه خواهد بود.

با رونمایی از گوشی هوشمند Realme Narzo 20 ، فقط یک هفته دیگرباقی مانده است و می توان انتظار داشته باشیم که Realme در روزهای منتهی به اعلام رسمی، ویژگی های بیشتری از سری Narzo 20 را به روز نماید.

در صورت هر گونه اخبار جدید ما آن را با شما در نبض دیجیتال به اشتراک خواهیم گزاشت.


منبع: gsmarena

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا