تلفن هوشمند

سامسونگ جزئیات مربوط به گوشی هوشمند Galaxy Z Fold 2 را فاش کرد

سامسونگ سرانجام پس از آنکه در اوایل ماه آگوست از گوشی گلکسی زد فولد 2 خود که تاشو می باشد رونمایی کرد، سرانجام بازگشته است تا تمام جزئیات مربوط به گوشی هوشنمد  Galaxy Z Fold 2از جمله قیمت، مشخصات و تاریخ انتشار را در اختیار ما قرار دهد.

در ادامه بررسی با ما در نبض دیجیتال همراه باشید.

 

سامسونگ جزئیات مربوط به گوشی هوشنمد Galaxy Z Fold 2 را فاش کرد
در تاریخ 2 سپتامبرسامسونگ اعلام کرده است که Z Fold 2 به طور رسمی با پیش فروش در 18 سپتامبر در دسترس خواهد بود.

 

خوب، بیایید ابتدا موارد ضعف را بررسی کنیم: مانند Galaxy Fold اصلی، Z Fold 2 نیز گران خواهد بود، قیمت تراشه Qualcomm Snapdragon 865،و 12گیگابایت رم، باتری 4500 میلی آمپر ساعت و 256 گیگابایت حافظه داخلی از 2999 دلار شروع می شود.

حافظه داخلی برخلاف سال گذشته، به نظر می رسد نسخه ای با 512 گیگابایت فضای داخلی وجود ندارد، که کمی عجیب است، زیرا این دستگاه فضای ذخیره سازی قابل ارتقا را از طریق پشتیبانی از microSD ارائه نمی دهد.

 

سامسونگ جزئیات مربوط به گوشی هوشنمد Galaxy Z Fold 2 را فاش کرد
یکی از بزرگترین به روزرسانی های Z Fold 2، صفحه نمایش قابل توجهی بزرگتر است که به طور کامل از کل قسمت جلوی گوشی بهره می برد. (عکس: سامسونگ)

با این قیمت بالا، نسل دوم تاشو سامسونگ، با یک صفحه نمایش جدید و بسیار بزرگتر 6.2 اینچی از Fold اصلی، و یک صفحه اصلی بزرگ 7.6 اینچی، که از120 گیگاهرتز پشتیبانی می کند (دقیقاً مانند Galaxy Note 20 Ultra) .

علاوه بر این، به جای شکاف بزرگ برای دوربین سلفی سامسونگ که در Fold اصلی استفاده شده است، Z Fold 2 در حال حاضر دارای یک دوربین پانچ سوراخ Infinity O است که به طور قابل توجهی کوچکتر و ظریفتر است و این امر منجر به ثبت تصاویر با کیفیت بسیار بالا منجر شده است.

متأسفانه، سامسونگ در مورد ترکیب شیشه انعطاف پذیر فوق العاده نازک Z Fold 2 چیز زیادی را نشان نداده است، جدا از اینکه لایه پلیمری بالای آن کمی ضخیم تر می باشد تا دوام بیشتری داشته باشد.

اما برای اطمینان از اینکه گرد و غبار و گرد و غبار به داخل گوشی وارد نمی شود، سامسونگ ادعا می کند که لولای Z Fold 2 فضای کمتری نسبت به Z Flip اشغال می کند. در Z Fold 2، سامسونگ می گوید لولای مخفی آن بهبود یافته است به طوری که تلفن می تواند از هر زاویه ای قابل چرخش و دید باشد.

این امکان برای استفاده بیشتر از حالت انعطاف پذیری آن فراهم می کند، که به برنامه های خاص اجازه می دهد تا از رابط کاربری ویژه برای زمان نیمه باز بودن تلفن استفاده کنند. .

 

سامسونگ جزئیات مربوط به گوشی هوشنمد Galaxy Z Fold 2 را فاش کرد
Galaxy Z Fold 2 در دو رنگ نفره ای و مشکی متالیک

 

به عنوان مثال، هنگام استفاده از برنامه دوربین سامسونگ در حالت خمیدگی، می توانید گوشی هوشنمد Galaxy Z Fold 2 را در حالت استراحت در حالی که روی سطح صاف است قرار دهید، باز کنید و به شما امکان می دهد هنگام ردیابی خودکار و هنگام بزرگنمایی سوژه، فیلم را ضبط کند.

این بدان معناست که نیازی به یک دوربین اختصاصی نیست. واین بدان معنی است که همزمان هم میتوانید از دوربین و در صفحه دیگر از فیلم استفاده کنید.

گوشی گلکسی زد فولد 2 همچنین از قابلیت چند وظیفه ای بهتری نیز پشتیبانی می کند، به لطف کنترل های پنجره فعال چند منظوره که امکان شخصی سازی بیشتر هنگام تنظیم طرح برنامه های باز را فراهم می کند، به خصوص برای هر کسی که می خواهد همزمان از سه برنامه مختلف استفاده کند.

Z Fold 2 همچنین به کاربران امکان می دهد بین طرح های مختلف جابجا شوند، از جمله رابط کاربری بهینه شده که برای بهره گیری از نمایشگر اصلی گوشی طراحی شده است. تعدادی از برنامه های محبوب Google و Microsoft را ارائه می دهند.

در لبه گوشی یک سنسور اثر انگشت نصب شده است که در پشت قرار دارد و سه دوربین شامل یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق العاده گسترده 12 مگاپیکسلی و یک لنز فوتو 12 مگاپیکسلی با بزرگنمایی 2 برابر وجود دارد.

ذکر این نکته حائز اهمیت است که در مقایسه با Galaxy S20 Ultra و Note 20 Ultra، Z Fold 2 از نظر رزولوشن دوربین اصلی و قابلیت های بزرگنمایی در سطح پایینتری می باشد.

یکی از سرویس های غیرمعمول جدیدی که در کنار Z Fold 2 ارائه می شود، توسعه خدمات Galaxy Z Premier سامسونگ است که علاوه بر افزایش پشتیبانی فنی، دارای مزایای VIP نیز می باشد.

با این حال، یک سرویس بالقوه بسیار مفید که از طریق Galaxy Z Premier Service ارائه می شود این است که در صورت بروز هر گونه مشکل، دارندگان Z Fold 2 می توانند یک بار دیگر با تخفیف صفحه نمایش با قیمت 200 دلار خریداری کنند.

حالا اشتباه نکنید، 200 دلار بسیار است، اما با توجه به اینکه پرداخت هزینه تعویض صفحه در یک گوشی معمولی غالباً بیش از 500 دلار هزینه دارد.

من همچنین می خواهم چند نکته جالب دیگر را که می توانند برای خریداران بسیار مهم باشند بیان نمایم، همانند Fold نسل اول، گوشی هوشنمد Galaxy Z Fold 2 جک هدفون یا هر نوع درجه بندی ضد آب نمی باشو.

گوشی هوشنمد  Galaxy Z Fold 2برای پیش سفارش از 9 سپتامبر به طور مستقیم از سامسونگ در دسترس خواهد بود. Galaxy Z Fold 2 در دو رنگ در دسترس خواهد بود – برنزی و مشکی متالیک.

منبع: gizmodo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا