اخبار روز

ارائه عرضه اولیه وسپهر 1 بانک صادرات در بازار فرابورس

 واگزاری عرضه اولیه سهام شرکت سرمایه‌گذاری و گروه مالی سپهر بانک صادرات با نماد«وسپهر ۱»


بر اساس اطلاعیه شرکت فرابورس ایران، یکشنبه ۳۰ شهریور  سهام شرکت سرمایه‌گذاری و گروه مالی سپهر صادرات عرضه اولیه وسپهر1 برای اولین بار در بورس تهران عرضه می‌شود.

در ادامه با ما در نبض دیجیتال همراه باشید.

 

بر اساس این اطلاعیه، تعداد شش میلیارد از این سهم معادل ۲۰ درصد از کل سهام شرکت با مدیریت عرضه شرکت کارگزاری بانک صادرات به متقاضیان تخصیص داده خواهد شد.

از این مقدار تعداد پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون سهم به کد‌های معاملاتی و ۶۰۰ میلیون سهم نیز با نماد “وسپهر ۴” به صندوق‌های سرمایه‌گذاری واگذار می‌شود.

در عرضه اولیه وسپهر1 به هر کد معاملاتی حداکثر ۱۱۰۰ سهم در بازه قیمتی ۹۵۰۰ تا ۱۰ هزار و ۱۰۰ ریال تعلق می‌گیرد که با توجه به تجربه عرضه‌های اولیه قبلی احتمالاً به هر کد معاملاتی حدود 1000 سهم اختصاص خواهد یافت.

تاریخ ثبت سفارش در این نماد معاملاتی روز یکشنبه مورخ ۳۰ شهریور ماه می باشد، اما سهام متقاضیان از روز شنبه مورخ پنجم مهرماه قابل معامله خواهد بود.

معاون مالی بانک صادرات ایران همچنین با اشاره به تصمیمات اخیر سازمان بورس اوراق بهادار برای تسهیل حمایت بانک‌ها از بازار سرمایه افزود: صنعت بانکداری در بازار سرمایه همواره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و بازار پول باید برای حمایت از بازار سرمایه به نحو موثری حضور داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه این اوراق به عنوان ابزار مشتقه، می‌تواند آرامش را به بازار سرمایه بازگرداند، تاکید کرد: تصمیمات مناسبی در سطح سران قوا برای حمایت از بازار سرمایه اتخاذ شده و امیدواریم که بازار سرمایه تا پایان سال به ریل بازدهی مناسب بازگردد.

شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات (سهامی عام) با نماد «وسپهر» پس از احراز کلیه شراط پذیرش از تاریخ ١٩ شهریور ١٣٩٩ به عنوان دویست و بیست و ششمین نماد معاملاتی (شصت و چهارمین شرکت در بازار اول) در گروه سرمایه‌گذاری‌ها و زیرگروه سایر واسطه‌ای مالی در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد.

 

ارائه عرضه اولیه وسپهر بانک صادرات در بازار فرابورس-گروه مالی سپهر صادرات
اطلاعیه عرضه اولیه وسپهر1

منبع: shahraranews

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا