فناوری

بررسی اجرای خانگی صوتی DENON HOME 350

 Denon با سه مدل جدید دامنه بلندگوهای بی سیم خود را گسترش داده است: سطح ورودی Home 150؛ محدوده متوسط ​​Home 250؛ و گل سرسبد DENON HOME 350 که در اینجا بررسی می شود.

در ادامه با ما در نبض دیجیتال همراه باشید.

 

هر سه مدل شامل سیستم چند اتاقه HEOS Denon، همراه با Wi-Fi و بلوتوث داخلی، به علاوه توانایی کار با آمازون الکسا یا دستیار گوگل برای کنترل صدا است.

 

Home 350 دارای کیفیت مناسب در ساخت با شکل ظاهری قابل توجهی است که یک جفت بلندگو با کیفیت بالا و تقویت قدرت را در خود جای داده است.

 

مانند تمام بلندگوهای محدوده HEOS، می توان از آن به صورت جداگانه، به عنوان بخشی از یک جفت استریو یا حتی در وظایف فراگیر در سیستم 5.1 کانال با نوار صوتی Denon DHT S516H و ساب ووفر استفاده کرد.

 

طرح

  • ابعاد: 38*22.5*18 سانتی متر

  • وزن: 6.3 کیلوگرم

  • Wi Fi

  • بلوتوث

  • Airplay 2

  • در رنگ سیاه یا سفید

Denon Home 350 با قابی معمولی و خسته کننده و ساده احتمالاً برنده هیچ جایزه طراحی نخواهد شد. این فقط یک جعبه ساده است که روی دور پنجره مشبک پارچه ای بسته بندی می شود.

بررسی اجرای خانگی صوتی DENON HOME 350

این اتصالات شامل Wi Fi است که از 2.4 و 5 گیگاهرتز پشتیبانی می کند، همراه با بلوتوث و Apple AirPlay 2. در قسمت پشتی نیز یک درگاه اترنت به همراه جک استریو آنالوگ 3.5 میلی متری.

 

درگاه USB برای دستگاه های ذخیره سازی خارجی مانند دیسک های سخت و مموری است . اما سوکت هدفون وجود ندارد، بنابراین ممکن است لازم باشد شب کمتر از آن استفاده کنید.

 

امکانات

  • با الکسا آمازون و دستیار گوگل کار می کند.

  • صدای HEOS چند اتاق / فراگیر

  • 24بیت / 192 کیلوهرتز DAC

Denon Home 350 بخشی از محصولات HEOS شرکت را تشکیل می دهد، که به آن اجازه می دهد یک سیستم چند اتاقه جامع ایجاد کند یا به عنوان بخشی از یک جفت استریو عمل کند.

 

این پلتفرم حتی به شما امکان می دهد از دو بلندگو به عنوان جفت عقب به طور جدی در یک سیستم 5.1 کانال ساخته شده در Denon استفاده کنید.

 

در داخل آن برخی از اجزای قابل توجه وجود دارد از جمله یک بلندگو از یک توییتر 3/4 اینچی، درایو میان رده 2 اینچی و ووفر 6 اینچی برای مدل پایین تشکیل شده است.

 

شش آمپلی فایر دیجیتال کلاس D برای تأمین برق هر یک از درایورها وجود دارد.

بررسی اجرای خانگی صوتی DENON HOME 350

از این مهارت صوتی برتر، برای پخش صدای با وضوح بالا تا 192 کیلوهرتز / 24 بیت (فایلها با فرمت های FLAC، WAV، ALAC و DSD 2.8 / 5.6 مگاهرتز)، از طریق شبکه یا با استفاده از USB عقب به خوبی استفاده می شود.

 

با این حال، یک به روزرسانی سیستم عامل در آینده باید دو میکروفون را در صفحه بالا درگیر کند، در نهایت امکان تعامل صوتی بدون نیاز به دستگاه شخص ثالث را فراهم می کند.

 

Denon Home 350 دارای کنترلهای حساس به لمس در بالا است که به لطف حسگر مجاورت، هنگامی که دست شما به آنها نزدیک می شود، روشن می شوند. کنترل ها شامل پخش / مکث، افزایش / کاهش صدا و شش ایستگاه از پیش تنظیم شده برای ایستگاه های رادیویی مورد علاقه شما هستند.

 

شما می توانید به سرعت و به راحتی به شبکه بی سیم خود دسترسی پیدا کنید و با استفاده از برنامه اختصاصی، یک سیستم چند اتاقه ایجاد کنید. با این کار می توانید از موسیقی یکسان یا متفاوتی در چندین اتاق لذت ببرید و حتی دو بلندگوی HEOS را به عنوان کانال های چپ و راست یک جفت استریو در یک گروه قرار دهید.

بررسی اجرای خانگی صوتی DENON HOME 350

این برنامه کنترل مستقیم بر سرویس های موسیقی مانند Tidal، Amazon، Pandora، Deezer، Spotify، TuneIn و Soundcloud را فراهم می کند و از آنجا که این برنامه ها جاسازی شده است، می توانید موسیقی را بدون اینکه تلفن هوشمندتان دائماً به 350 متصل شود، ادامه دهید.

 

به عنوان یک سیستم چند اتاقه، HEOS به خوبی طراحی شده و مقاوم است و شبکه ای را ایجاد می کند که کاملاً مستحکم و پاسخگو است. با هماهنگی عالی، هیچ تأخیری قابل تشخیص نیست، و کنترل و تعامل نیز بدون نقص است، به شما امکان می دهد تنظیمات را تنظیم کرده و به طور یکپارچه محتوای پخش را انجام دهید.

 

کیفیت صدا

این اسپیکر مطمئناً قدرت کافی برای اداره بزرگترین اتاقهای نشیمن را دارد، اما با توجه به اندازه متوسط آن احتمالاً باید از قرار دادن آن در گوشه ای خودداری کنید.

بررسی اجرای خانگی صوتی DENON HOME 350

Home 350 ضرب صوتی مناسبی را نسبت به ضربه های طبل می دهد و علی رغم نسبتاً بزرگ بودن، صدای کلی صدا بسیار بیشتر از انتظار از یک بلندگو است.

بررسی اجرای خانگی صوتی DENON HOME 350

این برنامه بسیار کارآمد است و به شما امکان می دهد به راحتی به سرویس های جریانی مانند Spotify و Tidal دسترسی پیدا کنید، و Denon به همان اندازه مهارت در محتوای فشرده تر دارد.

همچنین دامنه دینامیکی چشمگیری دارد و در یک لحظه می تواند از نفس بچه گربه به صدای بلند و ناراحت کننده تغییر کند.

Denon در مورد تقویت در این بلندگو بسیار دلچسب بوده است، اما قطعاً بدون تحریف صدایز بسیار بلندی دارد.

Denon Home 350 یک بلندگوی بی سیم چند اتاقه است که ارزان نیست، اما دارای مقدار زیادی انرژی، همراه با تحویل دقیق و تصفیه شده است.

این مجری ماهر می تواند اتاق های بزرگتر را اداره کند، اگرچه باس بارگیری شده می تواند یک چیز خارق العاده باشد، بنابراین از قرار دادن بلندگو در گوشه ها خودداری کنید.


منبع: pocket-lint

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا