فناوری

معرفی اسپیکر بلوتوث Crave Curve Mini 5W با کیفیت صدای فوق العاده و حجم کم

اگر به دنبال اسپیکر جدید هستید که جمع و جور و با قابلیت حمل آسان باشد، به جای مناسبی آمده اید. اسپیکر بلوتوث Crave Curve Mini 5W مدعی است که کیفیت صدای فوق العاده و کارایی بسیار بالایی دارد. در صورت تمایل، امروز می توانید آن را فقط با قیمت 34.99 دلار خریداری کنید. برای آشنایی بیشتر با این اسپیکر جذاب و کوچک با نبض دیجیتال همراه باشید.

این اسپیکر جدید صدای پر قدرتی داشته و از طریق بلوتوث 4.2 به دستگاه وصل می شود. این اسپیکر در عین حال که قدرتمند است، بسیار کوچک و قابل حمل بوده و می تواند شما را در طی هر تماس تلفنی همراهی کند.

میکروفون داخلی به این اسپیکر اجازه می دهد تا در حین کار در خانه یا محل کار بتوانید تماس های بدون استفاده از دست را داشته باشید. اسپیکر Crave Curve Mini 5W با داشتن طول 3 اینچ بسیار کم حجم بوده و به راحتی می توانید آن را از اتاقی به اتاق دیگر منتقل کنید و یا آن را در هر بسته، کیف یا کوله پشتی قرار داده و به همراه خود حمل نمایید.

معرفی اسپیکر بلوتوث Crave Curve Mini 5W با کیفیت صدای فوق العاده
معرفی اسپیکر بلوتوث Crave Curve Mini 5W با کیفیت صدای فوق العاده

این اسپیکر سبک نه تنها صدای بسیار با کیفیت و دلنوازی را برای گوش دادن به موسیقی و پادکست ها برای شما فراهم می آورد، بلکه دارای یک پاوربانک 500mAh نیز هست که زمان زیادی را جهت گوش دادن به موسیقی را در اختیارتان می گذارد. با 10 ساعت پخش مداوم موسیقی و کابل شارژ گنجانده شده در این محصول، کمتر به شارژ نیاز پیدا می کنید و در صورت نیاز می توانید اسپیکر خود را به راحتی شارژ کنید.

این اسپیکر می تواند از طریق بلوتوث به هر دستگاهی متصل شده و صدای دوگانه – dual sound  – ایجاد کند. با این قابلیت شما قادر خواهید بود اسپیکر خود را در هر کجا که هستید قدرتمند تر کرده و صدایی با کیفیت تر را تولید کنید.

اسپیکر بلوتوث Crave Curve Mini 5W به طور معمول 49 دلار قیمت دارد اما در تابستان می توانید با 30٪ تخفیف و قیمت استثنایی 34.99 دلار آن را خریداری کنید.

منبع  »  NewAtlas

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا