اخبار فناوریفناوریویژه

کمک گرفتن موتور جست‌و‌جوی بینگ Bing از هوش مصنوعی GPT-4

شرکت مایکروسافت در آخرین خبر خود از به کار بردن هوش مصنوعی GPT-4 در نسخه‌ی جدید موتور جست‌و‌جوی بینگ Bing خبر داد. این موضوع تغییرات شگرفی را در این موتور جست‌و‌جوگر ایجاد می کند.

در ادامه با نبض دیجیتال همراه شوید.

 

یکی از اعضای ارشد مایکروسافت تأیید کرد که در نسخه‌ی جدید بینگ از این مدل هوش مصنوعی پیشرفته استفاده خواهد کرد. این شرکت اذعان دارد که مایکروسافت مدل GPT-4 را شخصی‌سازی کرده است تا این هوش مصنوعی برای جست‌و‌جو در وب بهینه شود.

هوش مصنوعی GPT-4 که به تازگی معرفی شده است، توانایی تفسیر هم‌زمان متن و عکس را دارد و در نهایت پاسخ‌ها را صرفاً به‌صورت متنی ارائه می‌دهد.

مایکروسافت با کمک گرفتن از متخصصان این عرصه در چند هفته گذشته موتور جست‌و‌جوی بینگ Bing بینگ را به هوش مصنوعی GPT-4 مجهز کرده است و اذعان دارد که اگر از پیش‌نمایش بینگ جدید در پنج هفته‌ی اخیر استفاده کرده باشید، نسخه‌ای اولیه از این مدل قدرتمند را تجربه کرده‌اید.

هم‌زمان با بهبود GPT-4 و مدل‌های هوش مصنوعی بعدی، موتور جست‌و‌جوی بینگ Bing نیز پیشرفته‌تر خواهد شد. مایکروسافت به‌صورت جداگانه و بر‌اساس بازخوردی که از کاربرانش می‌گیرد، تغییرات دیگری در بینگ اعمال می‌کند.

جدیدترین نسخه‌ی بینگ به قابلیت چت‌بات مجهز است و همچون انسان با شما صحبت می‌کند. این چت‌بات به سؤالات جواب می‌دهد و برخلاف ChatGPT، لینک منابع را مستقیماً به کاربر نشان می‌دهد.

bing

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا