فناوری

با نصب دوربین بی سیم Arlo Essential سطح امنیت محیط خود را بالا ببرید

با نصب دوربین بی سیم Arlo Essential در منزل ومحیط کار خود میتوانید میزان امنیت خود را بسیار بالا نگه دارید.دوربین بی سیم و  امنیتی Arlo Essential  هر چیزی که یک کاربر برای امنیت نیاز دارد را در ان واحد با قیمتی بسیار مناسب در اختیار کاربران قرار میدهد.تنها مشکل،مشکلات جزئی و هزینه ماهیانه شرکت Arlo Essential میباشد که تلاش می کند تابتواند در پایینترین قیمت ممکن آنرا در بازار عرضه نماید.

دوربین بی سیم-با نصب دوربین بی سیم Arlo Essential سطح امنیت محیط خود را بالا ببرید

جایی کهArlo Essential یک عکس با کیفیت4k می دهد و هزینه ای در حدود ۴۰۰ دلار برای دوربین و یک ایستگاه پایه دارد Arlo Pro 3 با دو دوربین مجهز فیلمبرداری2kبا قیمت400 و یک سیستم پایه، ۱۰۸۰p فقط ۱۲۰ دلار هزینه دارد.و می تواند در عرض چند دقیقه آنرا براحتی نصب و راه اندازی نمود.Arlo به سرعت به تولید کنندۀ عمدۀ دوربین های امنیت در جهان پیوست.

میدان دید در 130 درجه ارائه می دهد (Ultra به 180 درجه می رسد)، اما تمام زوایایی که از چشم به دور است تحت پوشش قرار میدهد و به نسبت 130 درجه از میدان دید وسیعی برخوردار است. Essential به راحتی قابل نصب بر دیوار بوده و ضد آب میباشد.و از آنجا که این دستگاه از طریق بی سیم کار می کند،و دیگر نیازی به سیم و باطری نخواهد داشت و دیگر نگران تعویض باطری و قطعی کابل نیستید و به راحتی شارژ خواهد شد.

با نصب دوربین بی سیم Arlo Essential سطح امنیت محیط خود را بالا ببرید

ﺁن را به شبکه وای فای 2.4 گیگاهرتز متصل کنید (به هر دلیلی ۵ گیگاهرتز Wi-Fi را دوست ندارد)، سپس گوشی خود را به همان شبکه وصل کنید تا ﺁن را راه اندازی و اجرا کند.چیز زیادی برای راه اندازی نیازی نیست.

تنظیمات روشنایی پایه، مناطق فعالیت برای اعلان ها، تنظیم حرکت برای مقابله با تاثیر نور فلورسنت، حساسیت تشخیص حرکت و این جور چیزها.

اکنون لازم به ذکر است که در شهر من در مرحله قرنطینه بابت COVID 19 قرار دارد و قرار نیست کسی به هر جایی برود، و این باعث می شود که یک زمان مناسب برای تست دوربین امنیت باشد.Arlo Essential از قدرت هوش مصنوعی بسیار بالایی برخوردار است وبا پردازش آنلاین و لحضه ای میتواند به راحتی حیوانات و وسایل نقلیه را تجزیه و تحلیل نماید و تصویری واضح و شفاف ارائه دهد.

وقتی چیزی را می بیند،آن رویداد ثبت و بارگزاری می کند، آن را پردازش می کند و سپس آن را برای مشاهده در دسترس شما قرار میدهد. این کار یک دقیقه طول می کشد.همچنین می توانید با ذخیره کردن آنها در تلفن خود، کلیپ ها یا تصاویر را به راحتی به اشتراک بگذارید یا مستقیماً آنها را از طریق برنامه Arlo به اشتراک بگذارید.

دوربین بی سیم با نصب دوربین بی سیم Arlo Essential سطح امنیت محیط خود را بالا ببرید

باتری آن می تواند تا شش ماه دوام داشته باشد،اما به میزان عملکرد آن بستگی دارد. مثلا در اماکن شلوغ و پر رفت وآمد خیلی بیشتر از اماکن یا محیطی که خلوت و ساکت است باتری مصرف میکند.اما به هر صورت، باتری پس از شش روز استفاده به 30 درصد کاهش یافته است.

و اینجاست که اوضاع کمی آزار دهنده می شود. برای شارژ کردن Arlo Essential، در اصل شما باید آن را از دیوار شل کنید، آن را به یک شارژر MicroUSB وصل کنید، آن را شارژ کنید و سپس دوباره آن را به دیواره وصل کنید. اگر Arlo قرار بود باتری قابل جابجایی را در Essential قرار دهد، شاید خیلی سخت در برابر Arlo Pro 3 رقابت کند.اگر شما ﺁن را در محیط داخل نصب کنید، می توانید ﺁن را به کابل شارژ وصل کنید، اما این یک راه حلنا معقول است. اگر در محیط بیرون نصب میکنید می توانید سیستم خود را با یک صفحه خورشیدی کوچک که ﺁن را بالا نگه می دارد، تقویت کنید، اما در حدود ۸۰ دلار (AU$۱۲۹)، این معادله قیمت را تغییر می دهد.

صحبت از معادله قیمت شد، سرویس اطلاع رسانی Arlo Smart AI و سرویس ذخیره سازی داده ها نیز رایگان نیستند.ماهانه 2.99 دلار (4.49 دلار) در ماه هزینه خواهید کرد.گر می خواهید داده های خود را ذخیره کنید، می توانید با اضافه کردن لوازم جانبی SmartHub یا ایستگاه پایه، این کار را انجام دهید.

منبع:newatlas

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا