معرفی بخش جدید و بسیار مفید یوتیوب با نام “Premieres”

در حال حاضر، احتمال زیادی وجود دارد که با YouTube Premieres (یوتیوب پریمیرز) روبرو شده باشید. این ویژگی برای اولین بار در سال 2018 معرفی شد؛ روشی است که سازندگان محتوا می توانند با ایجاد یک صفحه، طرفداران خود را در آنجا گرد هم آورند و قبل از انتشار کلیپ جدید در آنجا گپ بزنند و ویدیوی ضبط شده آینده را تبلیغ کنند. در ادامه به نبض دیجیتال بپیوندید.
از امروز، یوتیوب سه پیشرفت جدید به Premieres اضافه می کند تا از این طریق برای کانال ها ارزش بیشتری قائل شود.

YouTube Live RedirectGoogle
اولین مورد، Live Redirect است که به سازندگان اجازه می دهد قبل از انتشار یک ویدیوی جدید و پیش از پخش مستقیم آن را در Premieres خود پخش کنند و بینندگان را قبل از شروع خودکار پخش اصلی به Premiere خود هدایت کنند. یوتیوب چند ماهی است که این ویژگی را با هنرمندانی مانند BTS و Cardi B آزمایش کرده است ، بنابراین این احتمال وجود دارد که قبلاً آن را دیده باشید.
در مرحله بعدی، یک ویژگی به نام تریلر وجود دارد. همانطور که از نامش پیداست، تریلر ها کلیپ های کوتاهی هستند که کانال ها می توانند قبل از پخش زنده یک Premiere به آن ضمیمه شوند. طول آنها می تواند از 15 ثانیه تا 3 دقیقه باشد و هدف اصلی آنها تشویق مردم به یادآوری و تنظیم زمان پخش ویدیو است.
سرانجام ، این شرکت به سازندگان این امکان را می دهد تا ضمن افزودن مضامین اضافی، برای Premieresخود شمارش معکوس تنظیم کنند.
شمارش معکوس یوتیوب
ویژگی های جدید به این منظور معرفی شدند چون هر روز کانال های بیشتری در یوتیوب از Premiers بهره می برند. به گفته گوگل، از اول مارس تعداد روزانه نمایش های برتر 85 درصد افزایش داشته است و درک آن آسان است.
در دوران کرونا بسیاری از رویدادها به صورت آنلاین صورت گرفته و سازمان ها برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود به یوتیوب مراجعه کرده اند. سازندگان محتوا می توانند از امروز به ویژگی های جدید Live Redirect و Trailers دسترسی پیدا کنند. تا چند ماه آینده نیز شمارش معکوس سفارشی در دسترس خواهد بود.
منبع » engadget
بیشتر بخوانید:
- با نحوه ذخیره کردن ویدیو های یوتیوب آشنا شوید
- لیست بازی های رایگان که باید قبل از اتمام زمان آنها دانلود کنید