تلفن هوشمندخودرو

انتشار نسخه بتا اندروید اتومبیل به منظور ارتقاء کتابخانه برنامه ها

طی چند سال گذشته، گوگل سخت تلاش کرده است تا اندروید اتومبیل (اندروید Auto) را ارتقا بخشد که به شما امکان می دهد تلفن خود را به نمایشگر اتومبیل خود اتصال داده و از این طریق اعلان ها ، موسیقی و پیمایش خود را در آن نمایش دهید. در ماه آگوست، این شرکت اعلام کرد که در حال گسترش و ارتقاء سیستم خود برای ارائه طیف وسیع تری از برنامه ها و پشتیبانی هر چه بیستر اتصال تلفن های هوشمند به اتومبیل است.

در ادامه با نبض دیجیتال همراه باشید.

از سوی دیگر، گوگل در تلاش است تا کتابخانه برنامه های اتومبیل را بهبود بخشد، که اکنون در نسخه بتا برای همه توسعه دهندگان ارائه می شود.

این کتابخانه به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا برنامه های مسیر یابی، شارژ و پارک خود را در اندروید Auto طراحی، ساخت و آزمایش کنند.

گوگل تأکید می کند از آنجا که برنامه ها توسط شخص راننده هنگام رانندگی استفاده می شود، ضروری است که توسعه دهندگان با طراحی و دستورالعمل های افزایش کیفیت برنامه آشنا شوند.

انتشار نسخه بتا اندروید اتومبیل (اندروید Auto) به منظور ارتقاء کتابخانه برنامه ها
انتشار نسخه بتا اندروید اتومبیل (اندروید Auto) به منظور ارتقاء کتابخانه برنامه ها

 

هنگام آزمایش برنامه، توسعه دهندگان می توانند از Desktop Head Unit (DHU) استفاده کنند که شبیه ساز قابلیت هایی است که در صفحه اطلاعات خودرو در اختیار شما قرار می گیرد.

DHU اکنون از اندازه های مختلف نمایشگر اتومبیل و همچنین پنل های سرگرمی و اطلاعاتی با ورودی صفحه لمسی پشتیبانی می کند.

گوگل می گوید که انتشار Play Store برنامه های بتا را در ماه های آینده فعال می کند و علاقه مندان برای ساخت این برنامه ها می توانند به راهنمای اختصاصی توسعه دهندگان مراجعه کنند.

منبع  »  neowin

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا