پزشکی و سلامت

آخرین خبر کرونا ویروس Covid 19 در انگلستان و افزایش دوره قرنطینه

دوره قرنطینه و تشخیص کرونا ویروس Covid 19 از هفت تا 10 روز افزایش یافته است.در انگلستان افرادی که تست کرونا ویروس آنها مثبت اعلام شده دوره قرنطینه آنها از7روز به 10روز افزایش یافت.

این تغییر که توسط پزشکان ارشد انگلستان اعلام شده است، در حالی صورت می گیرد که وزرا سعی در جلوگیری از تجدید حیات ویروس Covid 19 دارند.

تاکنون، کسانی که علائم کلیدی کرونا ویروس دارند، از جمله سرفه مداوم ، تب و یا از بین رفتن حس بویایی، حداقل برای یک هفته مجبور به گزراندن در قرنطینه بودند

و این توصیه مطابق با راهنمایی های سازمان بهداشت جهانی است.

پزشکان ارشد گفتند که این تغییر از 7روز به 10 روز برای محافظت و جلوگیری از انتقال به دیگر افراد جامعه بسیار مهم میباشد.

شواهد نشان می دهد که افراد مبتلا به Covid 19 بین هفت تا نه روز پس از بیمار شدن، احتمال سرایت کرونا ویروس به دیگر افراد جامعه را افزایش داده است.

دانشمندان می گویند شواهدی وجود دارد که افراد قبل از شروع علائم Covid 19 و چند روز اول پس از آن، بیش از همه احتمال سرایت به دیگران را دارند.

این مسئله باعث شد نخست وزیر هشدارها را در مورد موج دوم  شیوع کرونا ویروس در انگلستان و حتی برخی از مناطق اروپا نیز اعلام کند.

 

وزیر بهداشت انگلستان ، مت هانکوک، در گفتگو با بی بی سی گفت: دولت می خواهد برای جلوگیری از موج دوم این ویروس بسیار خطرناک و محافظت مردم در مقابل کرونا ویروس  روش هایی را از جمله افزایش تعداد روز های قرنطینه بگیرد.

همچنین نگرانی هایی درمورد چندین شیوع محلی در سراسر انگلیس، از جمله در اولدهام، ورکسام و Staffordshire وجود دارد.

دو یا سه هفته پیش پیام نخست وزیر این بود که امیدوارم تا کریسمس دوباره به حالت عادی برگردیم.در همین حال، یک ماه پس از پایان دوره قرنطینه در برخی از مناطق انگلستان انتظار می رود دولت روز پنجشنبه این محدودیت ها را در لستر دوباره بررسی کند.

با شیوع مجدد ویروس کرونا اقدامات سریعی ازجمله افزایش مجدد دوران قرنطینه و قرنطینه کردن مسافرانی که از اسپانیا و بلژیکول وگزامبورگ وارد انگلستان میشوند اتخاذ گردیده است.

ارقام رسمی منتشر شده روز پنجشنبه در مورد کرونا ویروس نشان می دهد در انگلستان 43119 نفر که آزمایش Covid 19  مثبت شده است، از زمان شیوع در ماه مه، پرونده های آنها به NHS Test و Trace منتقل شده است،اعمال این سیستم ردیابی افراد با موفقیت بیش از 77٪ بوده است.

آمار و ارقام مربوط به وزارت بهداشت، درمان و مراقبت های اجتماعی نیز نشان می دهد که از 222.589 نفر که به عنوان تماس نزدیک کسانی که آزمایش مثبت داشتند، مشخص شده اند، از 83٪ از این افراد خواسته شده است خود را قرنطینه قرار دهند.تعهد نخست وزیر بوریس جانسون مبنی بر اینکه تا پایان ماه ژوئن هر کسی که به صورت حضوری آزمایش شود و در طی 24 ساعت نتایج را دریافت کند، هنوز برآورده نشده است، در حالی که حدود سه چهارم (76.4٪) از مردم در این هفته تا 22 ژوئیه به موقع نتایج را دریافت می کنند.

برای افرادی که از کیت تست منزل استفاده می کنند، 76.9 درصد در مدت 48 ساعت نتیجه دریافت کردند.

با توجه به جدید بودن coronavirus، هنوز اطمینان حاصل نشده است که فرد مبتلا به کرونا ویروس تا چه زمانی این ویروس در بدنش باقی می ماند، به همین دلیل رویکردهای گوناگونی وجود دارد.

 

در دسترس بودن آزمایش گسترده نیز به معنای آن است که فقط افرادی که دارای عفونت مثبت تأیید شده اند نیاز به ادامه جداسازی ea دارند.دولت پنجشنبه شب یک برنامه تبلیغاتی تلویزیونی و آنلاین اعلام و  تأکید می کند که هر کسی که دارای علائم باشد باید آزمایش شود که این برنامه رایگان و در دسترس همگان است.

تصور می شود فقط در حدود یک سوم از افراد آلوده برای انجام آزمایشات مراجعه مینمایند، اگرچه برخی از موارد آزمایش نشده ممکن است شامل افرادی باشند که علامتی ندارند.

به کسانی که در خانه هستند با هرکسی که تست کرونا ویروس آنها مثبت یا علائم نشان می دهد، گفته می شود که به مدت 14 روز خود را قرنطینه  کنند.و از افرادی که از کشورهای خاص به انگلیس برگشته اند نیز خواسته می شود برای 14 روز قرنطینه شوند. اقدامی که باعث شکایت شرکت های مسافرتی شده است.

منبع:theguardian

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا