پزشکی و سلامت

اپل به سازمان های امدادی مستقر در بیروت کمک مالی میکند

شرکت Apple از سازمان های امدادی که در بیروت مستقر هستند پشتیبانی می کند.تیم کوک، مدیرعامل اپل روز جمعه گفت که شرکت وی قصد دارد مبلغی را که فاش نشده است به سازمانهایی که در حال کمک برای بیروت هستند، اهدا کند.کوک توییت کرد،اپل و کارمندان خود و همه کسانی که تحت تأثیر این فاجعه قرار دارند به سازمان های امدادی که به نیازهای فوری و پشتیبانی طولانی مدت در بیروت نیاز دارند کمک می کنند.

اپل به سازمان های امدادی مستقر در بیروت کمک مالی میکند

ما هم مانند مردم لبنان غمگین هستیم.در این حادثه دلخراش بیش از 100 نفر کشته و بیش از 4000 نفر زخمی شدند.بااین‌حال، شرکت‌های مختلفی نیز اعلام کرده‌اند که در امدادرسانی به مردم بیروت به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم و با اهدای کمک‌های مالی یا تجهیزاتی کمک خواهند کرد.

یکی از این شرکت‌ها نیز اپل است که در کارنامه خود تجربه انجام اقدامات بشردوستانه‌ی مختلفی را دارد.در همین راستا،اعلام کرده است که در طرح‌های امدادرسانی کوتاه‌مدت و بلندمدت حضور پررنگی خواهد داشت تا مردم شهر بیروت از شرایط وخیمی که دچار آن شده‌اند، عبور کنند.

تیم کوک مشخص نکرده است که اپل چه میزان بودجه برای کمک مالی به امدادرسانی در شهر بیروت در نظر گرفته است؛ اما اقدامات قبلی کوپرتینویی‌ها نشان می‌دهد که اپل در کمک‌رسانی به نیازمندان حتی ارقام میلیون دلاری را نیز تقبل می‌کند.بااین‌حال، شرکت‌های مختلفی نیز اعلام کرده‌اند که در امدادرسانی به مردم بیروت به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم و با اهدای کمک‌های مالی یا تجهیزاتی کمک خواهند کرد. یکی از این شرکت‌ها نیز اپل است که در کارنامه خود تجربه انجام اقدامات بشردوستانه‌ی مختلفی را دارد.

منبع:teletrader

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا