پزشکی و سلامتفناوری

با دستبند تناسب اندام AURA ، هوشمندانه بدن خود را بهتر بشناسید

اگر از علاقه مندان به تناسب اندام هستید یا به دنبال شروع یکی از ورزش ها هستید ، دستبند تناسب اندام AURA می تواند یک گزینه عالی برای پیوستن به تمرینات روزانه شما باشد. این دستگاه با ردیابی همه موارد لازم برای سالم نگه داشتن بدن ، به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندام و سلامتی خود در تابستان و تمام فصول کمک می کند. در ادامه با نبض دیجیتال همراه باشید.

این دستگاه کوچک و در عین حال توانا با ردیابی تمام ویژگی های منحصر به فرد ، به شما کمک می کند تا از هر گونه تمرین حداکثر استفاده را ببرید.

فنآوری مقاومت زیستی این دستبند به شما کمک می کند تا از معیارهایی که فکرش را هم نمی کنید که بر تناسب اندام شما تأثیر بگذارند ، شما را متوجه کند.

ماژول ردیابی بسیار حساس 9 قطبه آن ، الگوهای خواب شما ، توده عضلانی بدن ، ریتم پیاده روی ، ضربان قلب و موارد دیگر را اندازه گیری و دنبال می کند.

با داشتن تمام داده های موجود در برنامه Aura و همچنین سازگار شدن یکپارچه آن با سایر برنامه هایی که از آن ها استفاده می کنید ، می توانید همه متغیرهای بدن خود را با سهولت ردیابی و بررسی کنید.

با تمرکز بر اطلاعات فعالیتهای روزمره خود ، هر روز به طور خلاصه گزارشی دریافت خواهید کرد و بدن خود را بهتر خواهید شناخت و به کمک آن دستیابی به اهداف تناسب اندام خود را آسان تر می کنید.

این دستگاه ، سازگار با سیستم عامل iOS 11 و بالاتر ، watchOS 6.1 و بالاتر ، و Android 5 و بالاتر بوده و از طریق یک کابل USB ساده تغذیه می شود. باتری آن تا 7 روز با هر بار شارژ دوام می آورد.

از دیگر ویژگی های دستبند تناسب اندام AURA می توان به طراحی کاملا براق ، محافظت در برابر گرد و غبار و آب ، شش حالت نور LED و روکش مقاوم در برابر خط و خش اشاره کرد.

همچنین قادر خواهید بود به تماس های تلفنی پاسخ داده و به لطف اتصال بلوتوث 4.2 آن ، اعلان های پیام را مشاهده کنید.

بند تناسب اندام AURA که با قیمت 180 دلار به فروش می رسد ، امروز می توانید تنها با قیمت 161.99 دلار آن را خریداری کنید.

منیع » NewAtlas

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا