تلفن هوشمندفناوری

اولین mini iMac در جهان از کنسول اپل رونمایی شد

آیا رایانه شما فضای میز را بیش از حد مصرف می کند؟ mini iMac از کنسول اپل را امتحان کنید

 


‘iMac’ 7in، که بطور رسمی توسط اپل تأیید نشده است.

Michael Pick سازنده این مینی آی مک بیان داشت ابعاد آن تنها به اندازه یک قوطی رد بول میباشد.اما با این وجود قادر به بازی Minecraftبا 1000 فریم در ثانیه است.البته این سیستم به طور رسمی توسط اپل تأیید نشده است. Pick بیان داشت برای ساخت این مینی آی مک از یک کیس با فن آوری چاپی سه بعدی، یک Raspberry Pi و یک صفحه IPS 7in برای ایجاد mini iMac کوچک خود استفاده کرده است.

 

برای ساخت این پروزه نیاز به تلاش روزانه بود تا بتوان این کیسرا در ابعاد کوچک ساخت.به عنوان مثال، او مجبور شد دو پورت USB Raspberry Pi و سوکت Ethernetآن را به گونه ای طراحی واصلاح کند تا مطمئن شود همه چیز به طور خاص در داخل کیس جای می گیرد

 

یک دانگل بی سیم به منظور اطمینان از قابلیت اتصال به کیبوردو ماوس بی سیم به یکی از درگاه های USB وصل شده است و برای اتصال نمایشگربه Raspberry Pi از کابل موج دار پیچیده شده استفاده شده است.

 

اندازه کردن و خرد کردن دقیق کابل ها و آداپتورها تضمین می کند که mini iMac از استانداردهای قابل قبول برخوردار است.کابلUSB C C که در زیر صفحه تغذیه عبور داده شده است و همچنین دارای یک درگاه USB 2 است.

 

 

به احتمال زیاد قرار دادن این وسایل در ابعاد بسیار کوچک گرمای قابل توجه ای تولیدخواهد کرد،بنابراین باید از خنک شدن آن اطمینان حاصل کرد.برای این کار به سینک گرما متصل به CPU و همچنین منبع تغذیه آن دو فن کوچک به منظور خنک کردن انها تعبیه شده است.و اطمینان حاصل میشود که هوادر داخل Raspberry Pi جریان دارد تا از گرمای بیش از حد آن جلوگیری شود.

منبع:forbes

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا