تلفن هوشمند

شیائومی Redmi Note 10 با دوربین 108 مگاپیکسل به بازار می آید

مدتی است که شایعات مربوط به شیائومی Redmi Note 10 را دریافت می کنیم. با این حال ، این تلفن در ایستگاه گفتگوی دیجیتال تیپ چینی ظاهر شده است که جزئیات بیشتری در مورد مشخصات آن را نشان می دهد. Redmi Note 10 با دوربین 108 مگاپیکسل و چیپست Snapdragon 750G به بازار می آید.

در ادامه با نبض دیجیتال همراه باشید.

دیجیتال تیپ ادعا می کند که مدل برتر شیائومی Redmi Note 10 توسط اسنپدراگون 750G تأمین خواهد شد. علاوه بر این ، یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسل خواهد داشت. در حالی که نسخه ونیلا این گوشی با MediaTek’s Dimensity 720 همراه خواهد بود و همچنین دارای یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسل است.

شیائومی Redmi Note 10 با دوربین 108 مگاپیکسل به بازار می آید
شیائومی Redmi Note 10 با دوربین 108 مگاپیکسل به بازار می آید

 

این خبر جدید همچنین نشان داده است که این تلفن ها با پنل های LCD ارائه می شوند. علاوه بر این ، مدل برتر این سری دارای یک باتری 4800 میلی آمپری و شارژ 33 وات است.

اخیرا به شما گفته بودیم که شیائومی در حال کار بر روی ارزانترین گوشی با دوربین 108 مگاپیکسل است که به زودی عرضه می شود. طبق گفته Weibo نام رمز این دو گوشی به همراه شماره مدل گوشی دارای دوربین 108 مگاپیکسل فاش شده است.

نام رمز دو گوشی Gauguin و GauguinPro است. نسخه Pro با سنسور دوربین 108 مگاپیکسل ارائه خواهد شد. از طرف دیگر ، نسخه غیر حرفه ای دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی خواهد بود.

[mks_separator style=”solid” height=”2″]

منبع  »  phoneworld

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا