تلفن هوشمند

مسئله تخلیه باتری iOS 14 را به سرعت در iPhone و iPad برطرف کنید

iOS 14 اخیراً منتشر شده است و با چند ویژگی جدید همراه است. طبق تاریخچه iOS، کاربران آیفون اپل از مشکلات تخلیه باتری iOS 14 شکایت کرده بودند. در زیر می توانید مراحل و دستورالعمل ها را برای رفع مشکل تخلیه دنبال کنید.

در ادامه با ما در نبض دیجیتال همراه باشید.

مسئله تخلیه باتری iOS 14 را به سرعت در iPhone و iPad برطرف کنید

رفع مصرف باتری ناخواسته:

این عامل اصلی است که شما باید آن برنامه های ناخواسته مصرف باتری یا ویژگی هایی را که باعث تخلیه آیفون شما می شود، مدیریت کنید.

بنابراین، قبل از آزمایش راه حل های اساسی برای رفع مصرف غیر منتظره باتری در iOS 14، ابتدا باید کنترل آنها را در دست بگیرید.

بازخوانی برنامه پس زمینه را غیرفعال کنید:

اگر iPhone یا iPad شما پس از به روزرسانی در iOS 14 قادر به نگه داشتن باتری برای مدت طولانی نیست، در خاموش کردن آن کوتاهی نمی کنید.

به برنامه تنظیمات\عمومی\بازخوانی برنامه پس زمینه بروید. سپس، گزینه Off را انتخاب کنید تا غیرفعال شود.

غیرفعال کردن خدمات موقعیت مکانی:

برای انجام این کار، به برنامه تنظیمات\حریم خصوصی\خدمات موقعیت مکانی بروید. اکنون، گزینه خاموش را انتخاب و برای تأیید در منو Turn Off را بزنید.

بخاطر داشته باشید که می توانید خدمات موقعیت مکانی را براساس برنامه نیز مدیریت کنید. به سادگی بر روی یک برنامه خاص ضربه بزنید و سپس گزینه دلخواه خود را مطابق نیاز انتخاب کنید.

نصب خودکار به روزرسانی های iOS را خاموش کنید:

با رفتن به برنامه تنظیمات\عمومی \نرم افزار به روزرسانی\به روزرسانی های خودکار، آن را غیرفعال کنید. اکنون، بارگیری به روزرسانی های iOS را خاموش کنید.

iPhone یا iPad خود را بازنشانی کنید:

اگر هنوز با مشکل مصرف باتری iOS خود مواجه هستید پیشنهاد می شود، دستگاه iOS خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید.

به خاطر داشته باشید که با بازنشانی دستگاه به تنظیمات کارخانه، همه تنظیمات موجود از جمله تنظیمات VPN و رمزهای عبور Wi Fi حذف می شوند.

به برنامه تنظیمات\عمومی\بازنشانی بروید. اکنون، روی بازنشانی همه تنظیمات ضربه بزنید و تأیید کنید.

اینها راه حلهایی برای رفع سریع تخلیه باتری در آیفون در iOS 14 است. اگر با مشکل روبرو هستید، در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید.


منبع: nextnewssource

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا