تلفن هوشمند

شکایت کاربران گلکسی S20 Ultra و Note20 Ultra از عدم کارکرد صحیح شارژ بی سیم

تعداد زیادی از کاربران Galaxy S20 Ultra و Galaxy Note20 Ultra از عدم کارکرد صحیح شارژ بی سیم در دستگاه خود شکایت دارند. کاربران می گویند که با قرار دادن تلفن روی شارژر بی سیم، تلفن به هیچ وجه شارژ نمی شود. به نظر می رسد این مسئله بیش از یک ماه است که مشتریان را تحت تأثیر قرار داده و این مشکل پس از به روزرسانی سیستم عامل شروع شده است.

در ادامه با نبض دیجیتال همراه شوید.

 

این مسئله در درجه اول مشتریان Galaxy S20 Ultra و Note20 Ultra را که از شارژر بی سیم شخص ثالث استفاده می کنند را تحت تأثیر قرار داده است. شارژر اصلی سامسونگ قادر است به صورت بی سیم و بدون هیچ مشکلی، واحدهای آسیب دیده باتری را به صورت بی سیم شارژ کند.

کاربران Galaxy S20 و Note20 Ultra ، راه اندازی مجدد کارخانه و تغییر گزینه های مربوط به شارژ بی سیم را نیز امتحان کردند اما مشکل عدم کارکرد صحیح شارژ بی سیم برطرف نشده است.

به روزرسانی سیستم عامل اخیر سامسونگ مشکل شارژ بی سیم را برای برخی از کاربران Galaxy Note20 Ultra برطرف کرده است، اما هنوز هم موارد دیگری وجود دارد که به روزرسانی مشکل آنها را برطرف نکرده است. به نظر می رسد این مسئله فقط در نسخه های گلکسی S20 Ultra و Note20 Ultra تأثیرگذار باشد، زیرا شارژ بی سیم در سایر نسخه ها به خوبی کار می کند.

این مشکل برای تعداد محدودی از کاربران Galaxy S20 Ultra و Note20 Ultra تأثیرگذار بوده است و شاید به همین دلیل است که سامسونگ با درجه اهمیت کمتری به حل این مشکل پرداخته است اما حال با توجه به اینکه این موضوع مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است ، احتمالاً سامسونگ نسبت به آن توجه بیشتری کند و برای رفع آن یک به روزرسانی سیستم عامل را ارائه دهد.

 

بیشتر بخوانید:

 

منبع: neowin

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا