اخبار روز

ویژگی جدید زوم باعث افزایش امنیت کنفرانس های آنلاین می شود

زوم امروز از چند ویژگی جدید برای بهبود امنیت کنفرانس های ویدیویی خود خبر داد. در آخرین تغییرات، ایجاد مزاحمت در یک کنفرانس را دشوارتر کرده و به میزبانان اجازه می دهد فعالیت های شرکت کنندگان را متوقف کنند.

در ادامه با نبض دیجیتال همراه شوید.

 

سیستم اطلاع رسان جلسه به صورت داخلی و مداوم، پست ها  را در رسانه های اجتماعی و سایر وب سایت ها را برای بررسی لینک های نشست که به صورت عمومی به اشتراک گذاشته شده را اجرا می کند. به همین ترتیب ، زوم به برگزار کنندگان جلسات در مورد خطر ایجاد اختلال در جلسات آنلاین از طریق حملات زومبومینگ هشدار می دهد. این هشدار همچنین شامل اقدامات توصیه شده برای کاهش خطراتی نظیر حذف جلسه آسیب پذیر و ایجاد جلسه جدید با شناسه جلسه جدید است.

یکی دیگر از ویژگی های جدید این است که میزبانان می توانند جلسه را مکث کنند تا متخلفان را حذف کنند. این کار را می توان با کلیک بر روی “تعلیق فعالیت های شرکت کنندگان” انجام داد ، سپس کلیه فعالیت های جلسه و اتاق های Breakout متوقف می شود.

میزبان ها می توانند از قبل با کلیک روی نشان امنیتی در گوشه بالا سمت چپ ، مزاحمت کاربر را گزارش دهند. اکنون ، این گزینه برای شرکت کنندگان در جلسه نیز در دسترس است. این گزارش به تیم اعتماد و ایمنی Zoom ارسال می شود و میزبانان می توانند با روشن کردن جداگانه ویژگی های خاص امنیت کنفرانس ، جلسه را از سر بگیرند.

این قابلیت به صورت پیش فرض برای کاربران زوم رایگان و برتر فعال است. این برنامه در دسک تاپ Zoom برای ویندوز ، macOS و Linux و همچنین برنامه های تلفن همراه آن موجود است. اواخر امسال ، زوم این ویژگی را برای سرویس گیرنده وب و زیرساخت دسک تاپ مجازی خود ارائه می دهد.

 

بیشتر بخوانید:

 

منبع: neowin

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا