فناوری

تجربه خرید در IGTV با به روز رسانی جدید اینستاگرام

امروز، اینستاگرام یک به روزرسانی جدید را فاش کرد که به شما امکان می دهد استوری اینستاگرام خود را به کمک IGTV به اشتراک بگذارید و تجربه خرید در IGTV را داشته باشید. با ضربه زدن روی نماد هواپیمای کاغذی، گزینه Add video to your story open باز می شود و دوستان شما می توانند برای مشاهده کل ویدیو در IGTV روی آن ضربه بزنند.

در ادامه با نبض دیجیتال همراه باشید.

در اوایل ماه جولای، گزینه Instagram Shop برای وب سایت معرفی شد که گسترش کسب درآمد و دسترسی به مارک ها و سازندگان محتوا را آسان تر می کند.

این موضوع به کاربران کمک می کند تا نمونه های متناسب و نکات منحصر به فرد را در یک بخش واحد دریافت کرده و بتوانند به سرعت محصول مطلوب خود را پیدا کنند.

جاستین اوسوفسکی، مدیر ارشد تبلیغات اینستاگرام در یک توییت گفت: ما با استفاده از IGTV و Reels خرید مستقیم از ویدئوها را ساده می کنیم و در ازای آن، به فروشندگان كمك می كنیم تا داستان خود را بیان كنند، با مصرف كنندگان ملاقات كنند و زندگی خود را تأمین كنند.

این یک حرکت بزرگ دیگر در تجربه خرید ما است و ما همچنان به صحبت ها و مشکلات موجود برای کاربران خود گوش خواهیم داد که تا بتوانیم تجربه خود را بهتر کنیم.

برای شرکت ها، این به معنای روشی جدید برای ملاقات با مشتری همیشگی است که دائماً از طراحان مورد علاقه خود الهام می گیرد تا خرید محصولات یک برند را آسان کند.

اینستاگرام سال گذشته ویژگی پرداخت را به وب سایت خود اضافه کرد و به کاربران این امکان را داد تا بدون نیاز به ترک برنامه، موارد مورد نظر خود را مستقیماً خریداری کنند، اما بعداً با Facebook Pay جایگزین شد. در حال حاضر، سیستم پرداخت فروش ثابت خواهد ماند.

برنامه رسانه های اجتماعی هیچ آماری در مورد عملکرد IGTV از زمان انتشار در ژوئن امسال گزارش نکرده است اما ویژگی رونمایی شده امروز یک تلاش برای از بین بردن شکاف بین برنامه اصلی و IGTV است که هنوز هم به عنوان یک برنامه مستقل عمل می کند.

منبع  »  phoneworld

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا