پزشکی و سلامتفناوری

رونمایی ال جی از ماسک تصفیه هوا با باتری قابل شارژ برای جلوگیری از شیوع کرونا

غول الکترونیکی کره ای ال جی ، فناوری تصفیه هوا خانگی خود را به ماسک های صورت تصفیه هوا با فیلترهای دوقلو H13 HEPA، فن های چند سرعته و حالت ضدعفونی UV-LED آورده است. با ما در نبض دیجیتال جهت آشنایی با ماسک تصفیه هوا PuriCare همراه باشید.

ماسک تصفیه هوا PuriCare ، همانطور که ال جی از آن نام می برد، دستگاهی کاملاً عالی و جذاب است. بند های آن همانند یک ماسک صورت معمولی پشت گوش بسته می شود، اما یک باتری 820 میلی آمپری دارند تا یک سیستم فیلتراسیون و تصفیه هوای فعال را به مدت هشت ساعت در حالت فعالیت کم و دو ساعت در حالت فعالیت زیاد داشته باشد.

این ماسک از یک جفت فیلتر HEPA قابل تعویض و فن هایی برای کمک به انتقال هوای تازه به بیرون استفاده می کند. یک سنسور تنفسی سرعت این فن ها را کنترل می کند که سرعت آن ها هنگام نفس کشیدن به منظور سهولت تنفس بیشتر شده و هنگام بازدم کاهش می یابد.

رونمایی ال جی از ماسک تصفیه هوا با باتری قابل شارژ
رونمایی ال جی از ماسک تصفیه هوا با باتری قابل شارژ

زمانی که این ماسک را از صورت جدا می کنید، آن را در یک کیف شارژ پر از اشعه UV-LED قرار داده که با شارژ شدن “میکروب های مضر” را از بین می برد. ال جی می گوید: “این ماسک از نظر ارگونومیك براساس آنالیز دقیق صورت ” طراحی شده است تا “نشت هوا در اطراف بینی و چانه را به حداقل برساند” و جالب اینجاست که تمام اجزای این ماسک حتی بند های آن قابل تعویض و بازیافت هستند.

هنوز مواردی وجود دارد که اطلاعاتی درباره آن نداریم؛ آیا این ماسک به طور موثر از ورود ویروس COVID-19 را جلوگیری می کند؟ آیا بازدم فرد آلوده به COVID-19 را فیلتر می کند تا دیگران آلوده نشوند؟ وزن آن چقدر است؟ آیا وقتی ماسک زدید و صحبت می کنید صدای شما به وضوح به طرف مقابل می رسد؟ سؤالات زیادی درباره این محصول وجود دارد اما ال جی تا زمانی که گواهینامه و آزمایشات را به اتمام نرساند از اظهار نظر خودداری می کند.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت گذاری وجود ندارد اما ال جی جزئیات بیشتری را در نمایشگاه مجازی IFA 2020 خود ارائه خواهد داد و طبق گفته ها ماسک PuriCare زمستان امسال در بازارهای جهانی در دسترس خواهد بود.

منبع  »  NewAtlas

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا