پوشیدنیفناوریویژه

معرفی بازوبند جدید Peloton از مجموعه دستگاه‌های تناسب اندام

برند Peloton، بازوبند جدیدی را به مجموعه دستگاه های تناسب اندام خود اضافه کرده است که کار با آن نسبت به مانیتورهای ضربان قلب مبتنی بر قفسه سینه راحت تر است.

بازوبند ضربان قلب Peloton با قیمت 90 دلار به فروش می رسد و برای ردیابی تمرینات با استفاده از سنسور ضربان قلب مناسب خواهد بود. استفاده از این وسیله راحت تر از بند سینه است چرا که نیاز به قرار دادن دقیق و نقطه تماس مرطوب ندارد.

در ادامه با ما در نبض دیجیتال همراه باشید.

بازوبند ضربان قلب Peloton یک دستگاه عالی برای افراد با مشکلات حرکتی است که استفاده از مانیتورهای ضربان قلب مبتنی بر قفسه سینه برایشان دشوار و یا غیرممکن است.

معرفی بازوبند جدید Peloton از مجموعه دستگاه‌های تناسب اندام

گفتنی است که این محصول اکنون در ایالات متحده آمریکا، استرالیا، کانادا، آلمان و بریتانیا در دسترس بوده و سایر مناطق می توانند به زودی به این دستگاه دسترسی داشته باشند.

اپلیکیشن Peloton امکانات بیشتری را برای بازوبند ضربان قلب فراهم می کند که چندین عملکرد و تجزیه و تحلیل داده ها را از طریق برنامه موجود فراهم می کند. بند ضربان قلب Peloton با دستگاه های دیگری مانند تردمیل و انواع دوچرخه نیز کار می کند.

جالب اینجاست که این بازوبند با سایر محصولاتی که مانیتورهای ضربان قلب معمولی بلوتوث را تشخیص می‌دهند نیز سازگار است، اگرچه پشتیبانی از +ANT در آن وجود ندارد.

قیمت نوار ضربان قلب Peloton (90 دلار) احتمالا در مقایسه با بندهای ضربان قلب فعلی بالا باشد. ناگفته نماند که بند سینه Peloton دارای برچسب قیمت 49 دلار است.

منبع: gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا