لپ تاپ و کامپیوترویژه

نمایش برنامه ها در ناحیه اعلان ویندوز 11 توسط برنامه Microsoft Your Phone

مایکروسافت اخیراً به روز رسانی برنامه Microsoft Your Phone را معرفی کرده است. آخرین به روز رسانی یک ویژگی مفید و  جدید اضافه نموده است که به شما امکان می دهد مستقیماً از نوار وظیفه ویندوز به برنامه های اخیراً استفاده شده خود دسترسی سریع داشته باشید. با این حال، به روز رسانی برنامه Microsoft Your Phone در حال حاضر فقط برای Windows Insiders در دسترس است.

در ادامه با نبض دیجیتال همراه شوید.

سامسونگ این ویژگی جدید را در رویداد Unpacked 2022 خود با استفاده از Galaxy S22 که اخیراً معرفی شده است، به نمایش گذاشت. و همانطور که ممکن است حدس زده باشید، این قابلیت جدید Your Phone در این برهه زمانی محدود به گوشی های منتخب سامسونگ خواهد بود. حتی کاربران Surface Duo نمی‌توانند از این مزیت استفاده کنند، علیرغم اینکه می‌توانند برنامه‌های تلفن را روی رایانه شخصی شما نیز باز کنند. نیازی به گفتن نیست که با سایر گوشی های هوشمند اندرویدی نیز کار نمی کند.

آنالی اوترو دیاز که مدیر اصلی برنامه مایکروسافت است، توضیح داده است که ویژگی‌هایی مانند این نیاز به یکپارچه‌سازی سیستم‌عامل و دستگاه در سطح عمیق‌تری دارند و این شرکت از نزدیک با سامسونگ برای کارکرد آن همکاری کرده است. با این حال، او احتمال در دسترس شدن آن برای دستگاه های Surface Duo در آینده را رد نمی کند.

همچنین اگر دوست ندارید مایکروسافت برنامه اخیراً استفاده شده شما را در ناحیه اعلان ویندوز نشان دهد گزینه ای برای خاموش کردن آن وجود دارد که می‌توانید با رفتن به تنظیمات > ویژگی‌ها > برنامه‌ها > «نمایش برنامه‌های اخیراً استفاده‌شده در ناحیه اعلان ویندوز» را در برنامه تلفن خود خاموش کنید.

می توانید برنامه Microsoft Your Phone را در رایانه شخصی خود را از فروشگاه مایکروسافت دانلود کنید.اگر گوشی سامسونگ ندارید می‌توانید برنامه Your Phone Companion را در تلفن هوشمند اندرویدی خود از فروشگاه Google Play دانلود کنید.

کسانی که از گوشی هوشمند گلکسی پشتیبانی نمی‌کنند، می‌توانند این برنامه را دانلود کنند تا به ابزارهای مفیدی مانند ارسال و دریافت پیام‌های متنی در رایانه شخصی خود، پشتیبانی از اعلان‌ها و امکان دیدن عکس‌های گرفته شده با تلفن در رایانه شخصی خود دسترسی پیدا کنند. مایکروسافت به افزودن ویژگی‌های جدید و هیجان‌انگیز به برنامه در آینده ادامه خواهد داد تا تجربه بین گوشی و سیستم عامل را بهتر کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا