فناوری

واتس اپ قصد دارد هزینه خدمات تجاری را از کاربران خود دریافت کند

واتس اپ (WhatsApp) در پست وبلاگ خود اعلام کرده است که هزینه برخی از خدمات خود را از مشتریان تجاری (WhatsApp Business) دریافت می کند. این اپلیکیشن بر روی سرمایه گذاری بیشتر در خرید ، ارتباط با مشتری برای مشاغل و ویژگی های فروش در برنامه متمرکز شده است. این شرکت قصد دارد برای برخی از سرویس های گفتگوی واتس اپ خود هزینه دریافت کند.

در ادامه با نبض دیجیتال همراه شوید.

 

مشاغل کوچک و متوسط می توانند با کمک WhatsApp Business با مشتریان چت یا پشتیبانی کنند و مستقیماً محصولات را بفروشند.

طبق گفته فیس بوک ، این شرکت قصد دارد خدماتی مانند میزبانی ، برای کمک به شرکا در مدیریت پیام های چت با مشتریان ، موجودی و موارد دیگر را ارائه دهد. 50 میلیون کاربر تجاری از WhatsApp Business استفاده می کنند و 175 میلیون نفر در سراسر جهان روزانه برای تجارت خود از این اپلیکیشن استفاده می کنند. فیس بوک تلاش زیادی کرد تا درآمد قابل توجهی از واتس اپ بدست آورد.

واتس اپ قصد دارد شارژ خدمات تجاری را شروع کند

 

طبق CNBC ، “فیس بوک از مشاغل مختلف برای ارسال پیام های خاص مانند کارت سوار شدن هواپیما یا رسید محصول ، هزینه می کند ، اما این هزینه ها در بازار و مقدار پیام های ارسال شده متفاوت است. این شرکت هنوز جزئیات هزینه مربوط به این خدمات اضافی را ارائه نکرده است ”

مسئول WhatsApp می گوید: “ما برای برخی از خدمات ارائه شده از مشتریان تجاری هزینه دریافت خواهیم كرد ، این امر به WhatsApp کمک می کند تا با وجود ارائه رایگان متن ، ویدئو و تماس صوتی رمزگذاری شده بیش از دو میلیارد نفر، به تجارت خود ادامه دهد.  ”

 

بیشتر بخوانید:

 

منبع: phoneworld

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا